• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 27 فروردین 1403
کد مطلب : 222396
+
-

نكته بازی

شما علم غیب داشتید؟
بعد از پیروزی‌های یک بر صفر پرسپولیس و استقلال برابر ملوان و آلومینیوم اراک، بساط بیانیه‌پراکنی بین 2باشگاه حسابی پهن شد و هر دو ساعت یک‌بار یک تیم به آن یکی حمله می‌کرد. در این میان اما مسئولان استقلال وسط یکی از بیانیه‌هایشان ادعای بسیار عجیبی مطرح کردند؛ اینکه رضا عادل، داور بازی با آلومینیوم قصد نداشته گل گوستاوو بلانکو را تأیید کند، اما بعد از اعلام کمک‌داور ناچار به انجام چنین کاری شده است. اولا که عالم و آدم می‌دانند تشخیص عبور توپ از خط بر عهده کمک‌داور است، وگرنه داور چطور از وسط زمین باید صحنه را ببیند؟ ثانیا آیا شما علم غیب دارید که از افکار قاضی میدان هم رازگشایی می‌کنید؟ به‌خاطر رقابت بر سر فتح یک جام، چه چیزهای عجیبی که نمی‌بینیم و نمی‌شنویم!

خوب شد سفید پوشیدی!
ذوب‌آهن در حالی توانست با نتیجه 4بر یک از سد تراکتور بگذرد که رنگ پیراهن بازیکنان این تیم قدری عجیب و نامتعارف بود؛ نوعی سبز خیلی روشن که شبیه آن را کمتر دیده بودیم و بیشتر به کاور تمرین شباهت داشت. بعد از بازی وقتی در مورد چرایی انتخاب این پیراهن از مدیران ذوب سؤال شد، آنها گفتند قرار بوده در تبریز سفید بپوشند، اما چون لباس حسین پورحمیدی سفید بوده و او اصرار داشته با همین رنگ بازی کند، تیم مهمان ناچار به استفاده از پیراهن‌های سبز شده. گویا اصرار پورحمیدی به‌خاطر این بوده که معمولا با پیراهن سفید کلین‌شیت می‌کند، اما خب در این بازی 4گل خورد که بین آنها روی گل سوم مرتکب اشتباه بسیار بزرگی شد. فکرش را بکنید اگر رنگ دیگری پوشیده بود چه می‌شد!

ما اصلا از این اشتباهات نمی‌کنیم
هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.» بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید