• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 25 فروردین 1403
کد مطلب : 222226
+
-

انتقاد وودی آلن از اکران آنلاین

انتقاد وودی آلن از اکران آنلاین

وودی آلن دقیقا مطمئن نیست که می‌خواهد در ادامه در سینما چه کاری انجام دهد؛ زیرا احساس می‌کند همه عاشقانه‌های فیلمسازی از بین رفته است.
به گزارش ایسنا، این کارگردان ۸۸ساله در مصاحبه جدید خود درباره پنجاهمین فیلم بلندش «ضربه شانس» و تاخیری که برای اکران در بازارهای آمریکای شمالی با آن مواجه شد، عنوان کرد: «برای من مهم نیست که فیلمم در آمریکا اکران شود یا نه. وقتی فیلم را ساختم دیگر آن را دنبال نمی‌کنم. توزیع فیلم دیگر آن چیزی نیست که پیش‌تر بود. اکنون اکران‌ها تنها 2 هفته در سینماست... و بعد تمام. منظورم این است که به‌عنوان مثال فیلم «آنی هال» کمی بیش از یک سال در سینماهای نیویورک روی پرده بود؛ 7-6ماه در یک سینما می‌ماند. کل تجارت سینما تغییر کرده است اما نه به شکلی جذاب. تمام عاشقانه‌های فیلمسازی از بین رفته است».
در ‌ماه فوریه، هالیوود ریپورتر به‌طور انحصاری گزارش داد که گروه رسانه‌ای «MPI» این فیلم جدید را در تاریخ ۵ آوریل در ایالات متحده و در ۱۲ آوریل پس از نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۲۳، در سامانه‌های نمایش آنلاین منتشر خواهد کرد. بااین‌حال گفته می‌شود لینک‌های غیرقانونی این فیلم در میان طرفداران و محافل سینمایی در حال دست‌به‌دست‌شدن است. آلن قبلا درباره آینده خود در زمینه فیلمسازی فکر ‌ و در سال ۲۰۲۲ عنوان کرده بود که بخش مهمی از هیجان کار برای او در دوران نمایش‌های آنلاین
از بین رفته است.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید