• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221924
+
-

پیروزی با گلادیاتور

رمی‌ها با ستاره محبوب‌شان فاتح مهم‌ترین بازی فصل شدند

پیروزی با گلادیاتور

دنیله ده‌روسی نخستین دربی دلاکاپیتاله خود را به‌عنوان سرمربی با پیروزی پشت‌ سر گذاشت و به روند تساوی‌های بدون گل دیدار رم و لاتزیو پایان داد. ایگور تودور در نخستین تجربه نشستن روی نیمکت لاتزیو در شهرآورد رم موفق ظاهر نشد و با شکست زمین را ترک کرد. این صد‌و‌هشتادوسومین دربی دلاکاپیتاله بین رم و لاتزیو در تمام رقابت‌ها بود که با برتری یک بر صفر رمی‌ها به پایان رسید؛ 68‌برد برای رم، 51‌برد برای لاتزیو و 64‌تساوی. لاتزیو در 4‌بازی آخر خود مقابل رم در همه رقابت‌ها شکست نخورده بود (3‌برد و یک‌تساوی) اما در این فصل رفت و برگشت نتوانست به رم گل بزند.
   بازگشت تامی آبراهام به زمین پس از 307‌روز دوری به‌علت پارگی رباط صلیبی خوش‌یمن بود اما این بازی حاشیه‌ها و درگیری‌هایی هم داشت. جانلوکا مانچینی در دقیقه‌42 تک‌گل بازی را به ثمر رساند و سپس پرچم بزرگی را که در پیست دوومیدانی بود، در دست گرفت و تکان داد. روی این پرچم لاتزیو عکس بزرگی از موش کشیده شده بود که توهین‌آمیز به‌حساب می‌آمد. او البته بعدا از این اقدام جوگیرانه‌اش عذرخواهی کرد.
   در صحنه‌ای دیگر در دقیقه‌66 دیدار رم و لاتزیو، پائولو دیبالا و متئو گندوزی با هم درگیر شدند. دیبالا موهای گندوزی را گرفت تا درگیری بین 2‌بازیکن شدت بگیرد. داور در این صحنه وارد عمل شد و آنها را از هم جدا کرد، اما دیبالا بی‌خیال گندوزی نشد و با بیرون آوردن ساق‌بند خود که تصویری از خودش در حال بوسه بر کاپ زرین جام‌جهانی 2022 روی آن نقش بسته است، باعث تحریک هافبک فرانسوی لاتزیو شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید