• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221679
+
-

دستگیری 3متهم در پرونده جنایت در آمبولانس

رویداد
دستگیری 3متهم در پرونده جنایت در آمبولانس

تحقیقات پلیس کرمان برای دستگیری قاتلی که در جریان تیراندازی به 2آمبولانس اورژانس 2نفر را به قتل رسانده است، با دستگیری 3نفر از همدستان او ادامه دارد.
به‌گزارش همشهری، بعدازظهر چهارشنبه گذشته حادثه‌ای عجیب در شهرستان کهنوج در استان کرمان رخ داد. آن روز مردی که برای ملاقات با برادرش به زندان کهنوج رفته بود، هنگام خروج از زندان هدف اصابت گلوله سرنشینان خودرویی قرار گرفت که در کمین او نشسته بودند. سرنشینان خودرو پس از تیراندازی به این مرد گریختند و مرد که مجروح شده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان گرفت. ضاربان که متوجه شده بودند این مرد زنده مانده و در بیمارستان بستری است، برای اتمام نقشه‌شان راهی آنجا شدند و به کمین نشستند. ساعتی بعد و باتوجه به وخامت حال مرد مجروح، قرار شد که وی برای ادامه درمان و عمل جراحی به بیمارستان کرمان منتقل شود. به این ترتیب برادر مرد مجروح که در بیمارستان حاضر شده بود، یک آمبولانس خصوصی کرایه کرد و با انتقال برادرش به آمبولانس، همراه وی راهی بیمارستان کرمان شد.
مهاجمان که در اطراف بیمارستان کمین کرده بودند وقتی باخبر شدند که مرد مجروح با آمبولانس خصوصی به کرمان منتقل شده، جست‌‌وجو برای پیدا کردن آمبولانس را آغاز کردند. آنها حوالی ساعت17 با دیدن آمبولانسی که به سمت کرمان در حرکت بود، به آن نزدیک شده و به سمت آمبولانس تیراندازی کردند که در جریان این تیراندازی راننده آمبولانس از ناحیه سر و پرستار از ناحیه لگن مجروح شدند. پس از توقف آمبولانس، مهاجمان متوجه شدند که آمبولانس را اشتباه گرفته‌اند و بیماری که داخل آن بود، فرد مورد نظرشان نیست. بنابراین به جست‌وجو ادامه دادند و حدود ساعت17:25 با دیدن آمبولانسی دیگر، به سمتش تیراندازی و آن را متوقف کردند. مردان مسلح این بار پس از باز کردن در آمبولانس با مرد مجروح و برادرش که همراه او بود مواجه شده و هر دوی آنها را به رگبار بسته و سپس، متواری شدند. به‌دنبال این حادثه، تیمی از مأموران پلیس وارد شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مردان مهاجم آغاز شد.
در جریان بررسی‌ها معلوم شد که همه این اتفاقات بر سر درگیری‌های طایفه‌ای رخ داده است. ماجرا از این قرار بود که سال گذشته در جریان درگیری میان 2طایفه در شهرستان رودبار جنوب، 2نفر به قتل می‌رسند و عامل این جنایت دستگیر و به زندان شهرستان کهنوج منتقل می‌شود. در این میان، برخی از اعضای طایفه مقابل به‌دنبال فرصتی برای گرفتن انتقام بودند تا اینکه متوجه می‌شوند برادر قاتل برای ملاقات او به زندان کهنوج رفته است. برای همین مقابل زندان کمین کرده و پس‌از خروج او از زندان، وی را به رگبار می‌بندند و در نهایت او و برادرش را در آمبولانس به قتل می‌رسانند.
با این اطلاعات بررسی‌ها برای شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه یافت تا اینکه مأموران موفق شدند 3نفر از همدستان قاتل اصلی را که در آمبولانس دست به جنایت زده بود شناسایی و آنها را در خودرویشان دستگیر کنند. با کشف یک قبضه سلاح از آنها، تحقیقات برای دستگیری قاتل اصلی ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید