• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 18 فروردین 1403
کد مطلب : 221682
+
-

همسرکشی با قاتل اجاره‌ای

همسرکشی با قاتل اجاره‌ای

بعد از گذشت 2ماه اسرار قتل زن میانسالی که در خانه‌اش به قتل رسیده بود با اعترافات همسر وی رازگشایی شد. به‌گزارش همشهری، عصر بیست و پنجم بهمن سال گذشته جسد زنی میانسال در اتاق خواب خانه‌اش در طبقه اول ساختمانی در یکی از محله‌های پایتخت کشف شد. او با روسری‌اش خفه شده و قتل در زمانی رخ داد بود که همسر و فرزندان این زن در خانه حضور نداشتند.
کارآگاهان در تحقیقات متوجه شدند که مقتول و شوهرش با هم اختلاف داشتند؛ به‌طوری که یک‌بار طلاق گرفته بودند اما مدتی بعد به‌خاطر فرزندان شان دوباره با یکدیگر ازدواج کرده بودند. همچنین یکی از همکاران شوهر مقتول در جریان تحقیقات به مأموران گفت: شوهر مقتول این اواخر پریشان و ناراحت بود. یک روز سفره دلش را برایم باز کرد و گفت با همسرش اختلافات شدیدی دارد و به‌دنبال آدمکش می‌گردد تا جان همسرش را بگیرد. اما چند روز بعد گفت شوخی کرده و ارتباطش با همسرش خوب است.
همسر مقتول کارمند بانک بود و مأموران در ادامه، فیلم روز حادثه را بررسی کردند و متوجه شدند که آن روز همسر مقتول در محل کارش بوده اما 3مرتبه پریشان و مضطرب از بانک خارج شده و تلفنی حرف زده است. او پس از بار سوم در اقدامی عجیب یک جعبه شیرینی خریده و میان همکارانش در بانک پخش کرده به این بهانه که خبر خوبی شنیده است!
با این اطلاعات همسر مقتول بازداشت شد و بعد از گذشت 2ماه به قتل همسرش اعتراف کرد. او گفت: من همه دارایی‌ام را به نام همسرم کرده بودم اما او حاضر نمی‌شد بخشی از اسناد و اموالی که به نامش زده بودم را به من پس دهد. همین باعث شده بود اختلاف و درگیری‌هایمان بیشتر شود.
وی افزود: ابتدا تصمیم داشتم خودم او را به قتل برسانم اما ترسیدم قصاص شوم. 3ماه قبل از طریق یکی از دوستانم 2 مرد خلافکار را پیدا کردم و قرار شد مبلغ 30میلیون تومان به آنها بدهم و آنها علاوه بر پول تمام طلاهای همسرم را هم سرقت کنند، به‌عنوان دستمزدشان. روز حادثه مقدمات ورود آنها به خانه‌ام را فراهم کردم و زمانی که در محل کارم بودم، آنها همسرم را به قتل رسانده و حدود 400میلیون تومان طلایش را به‌عنوان دستمزد دزدیدند. با اعتراف این مرد، تحقیقات کارآگاهان جنایی زیرنظر قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس جنایی تهران، برای دستگیری قاتلان اجاره‌ای ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید