• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 15 فروردین 1403
کد مطلب : 221457
+
-

پلان

دروغ 13 به سبک مرجانه گلچین
مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون که  2 روز قبل با انتشار پستی در فضای مجازی از دنیای بازیگری خداحافظی کرده بود، با انتشار یک ویدئوی جدید در اینستاگرامش عنوان کرد که خداحافظی او دروغ ۱۳ بوده است. او در این ویدئو گفت که قصد کناره‌گیری از بازیگری ندارد. وی ضمن عذرخواهی از هوادارانش گفت قصدش از گفتن این دروغ این بوده که ببیند چقدر در دل مردم ایران جا دارد!

حمایت سینماگران شاخص انگلیسی از غزه
شماری از ستارگان سینما به پویش «سینما برای غزه» برای تامین مالی کمک به مردم غزه پیوستند. به گزارش ایسنا، این پویش در بریتانیا برای جمع‌آوری منابع مالی حمایت پزشکی از فلسطینیان در منطقه غزه ایجاد شده است و شامل یک حراجی آنلاین برای فروش آثار اهدایی از سوی ستاره‌های سینما و تلویزیون است. جاناتان گلیزر، فیلمساز انگلیسی که امسال با فیلم «منطقه مورد علاقه» موفق به کسب اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد به همراه چهره‌هایی چون «تیلدا سوئینتون»، «برایان کاکس»، «جاش اوکانر» و... ازجمله چهره‌هایی بودند که آثاری را برای فروش در این حراجی آنلاین اهدا کرده‌اند.«جاناتان گلیزر» در سخنرانی خود پس از کسب جایزه اسکار ۲۰۲۴ در حمایت از مردم فلسطین صحبت کرد و جان باختن انسان‌های بی‌گناه در غزه را محکوم کرد. این کارگردان بریتانیایی ۷ پوستر امضا شده از فیلم «منطقه مورد علاقه» و مجموعه‌ای پوسترها از فیلم قبلی‌اش «زیر پوست» را برای فروش به این حراجی اهدا کرده است.به گزارش اسکرین، جمع‌آوری کمک مالی توسط «جولیا جکمن» و «هلن سیمونز» فیلمسازان بریتانیایی و روزنامه‌نگارانی شامل «هانا فلینت»، «لیلا لطیف» و «سوفی مونکس کافمن» سازماندهی شده است.

بروس‌لی به روایت آنگ‌لی
آنگ‌لی فیلم زندگی بروس‌لی را جلوی دوربین می‌برد. آنگ لی کارگردان تایوانی برنده 3 جایزه اسکار قرار است در پروژه بعدی سینمایی خود فیلم زندگینامه بروس‌لی بازیگر فیلم‌های رزمی را به سینما بیاورد و میسون لی فرزند این سینماگر نیز برای بازی در فیلم‌های اکشن و رزمی انتخاب شده است.
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این فیلم وجود ندارد، اما «آنگ‌لی» در بیانیه‌ای درباره فیلم گفت که احساس می‌کند داستان بروس‌لی را روایت می‌کند زیرا شباهت‌هایی بین داستان زندگی او و این ستاره سینما و هنرهای رزمی پیدا کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :