• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 14 فروردین 1403
کد مطلب : 221387
+
-

مقام‌معظم رهبری در دیدار رهبران مقاومت فلسطینی تأکید کردند

حمایت بدون تردید ایران از مردم غزه

رهبری
حمایت بدون تردید ایران از مردم غزه

دیدار رهبران جبهه مقاومت فلسطینی با رهبرمعظم‌انقلاب ازجمله برنامه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روزهای فروردین‌ماه 1403بود. براین اساس در هفتمین روز فروردین‌ماه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه به دیدار رهبرمعظم‌انقلاب رفتند و 9فروردین نیز زیاد النخاله، دبیرکل جهاداسلامی فلسطین و هیأت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند.

صبر تاریخی مردم غزه
صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم‌صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را با وجود خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده‌است.

حمایت ایران از مردم غزه
کشتار مردم غزه و نسل‌کشی دراین منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند. جمهوری‌اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به‌خود راه نخواهد داد.

حمایت جهانی از مردم غزه
موضوع حمایت افکارعمومی بین‌المللی و همچنین افکارعمومی جهان اسلام، به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه مهم است. اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیارخوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده‌است و باید دراین زمینه بیش‌از پیش اقدام شود.

حادثه و پدیده‌ای الهی
نیروهای مقاومت و مردم غزه تا این لحظه پیروز میدان بوده‌اند. اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم‌صهیونیستی در این جنگ 6ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

ناکامی رژیم‌صهیونیستی در شکست مقاومت
اینکه رژیم‌صهیونیستی با آن همه‌ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید