• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 14 فروردین 1403
کد مطلب : 221385
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  روسای‌جمهور ایران و ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت پیگیری و اجرای توافق‌ها و عمل به تعهدات برای تقویت هرچه بیشتر مناسبات 2کشور، تامین منافع و افزایش وحدت و انسجام در میان امت اسلامی تأکید کردند.
  سپاه‌پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد آماده نقش‌آفرینی با سایر قوای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای دفاع از استقلال، امنیت و منافع ملی و پاسداری از دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب و نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران است.
  حسن کاظمی‌قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان اعلام کرد: منشأ خارجی و مشترک بین اقدام‌ تروریستی‌‌ای که در قندهار صورت گرفته و اقدام اخیر تروریستی در مسکو جدی است.
  امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده پدافندهوایی ارتش از رونمایی نسل جدید سامانه‌های پهپادی و موشکی این نیرو با قابلیت‌های به‌روز و پیشرفته در سال‌جاری خبرداد.
  سفارت ایران در سوئد از آزادی مجید نوری (فرزند حمید نوری)‌ که ازسوی پلیس این کشور بازداشت شده بود، خبرداد.
  احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در مجلس طرحی برای بازگشت خواننده‌های قدیمی وجود ندارد. البته هرکسی که به منافع ملی پایبند است، می‌تواند از ظرفیت‌های نظام بهره‌مند شود.
  سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: درمجموع بیش‌از ۴۰منتخب میانه‌رو که در کل کشور از آنها به‌صورت رسمی یا غیررسمی حمایت می‌کردیم، وارد مجلس شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید