• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 14 اسفند 1402
کد مطلب : 219943
+
-

پادشاه بسکتبال

عکس خبر
پادشاه بسکتبال

جواد نصرتی

برای لبران جیمز، یک روز عادی دیگر در زندگی درخشان حرفه‌ای‌اش است اما برای هواداران بسکتبال دنیا، عبور او از رکورد 40هزار امتیاز در زندگی حرفه‌ای، نه فقط دلیل دیگری برای حظ بردن از دیدن این فوق ستاره است که یادآور این است که شاهد بخشی تکرارنشدنی از تاریخ بسکتبال هستند.
ستاره 39ساله لیکرز که قبلا هر رکورد و دستاوردی که می‌شود فکرش را کرد، در NBA کسب کرده، در جریان شکست 124 بر 114تیمش مقابل دنور ناگتز به چهل‌هزارمین امتیاز خود در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا رسید. او فصل گذشته، از رکورد 38هزارو387امتیاز کریم عبدالجبار، اسطوره بسکتبال آمریکا عبور کرد تا امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA شود.
جیمز بعد از بازی با ناگتز گفت: «هیچ‌کس قبلا این کار را نکرده است. اینکه در این مرحله از زندگی حرفه‌ای‌ام این کار را انجام بدهم، جالب است. اما آیا این کار یکی از اولویت‌های زندگی حرفه‌ای من بوده است؟ نه. آیا معنای خاصی برای من دارد؟ البته و قطعا بله. چرا نباید داشته باشد؟» جیمز، با وجود سن نسبتا بالایش، یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال NBA است و با عملکرد خودش، نه فقط هواداران که بازیکنان و مربیان لیگ را هم تحت‌تأثیر قرار داده است. او چنان زندگی حرفه‌ای منظم و ذهن آماده و برنده‌ای دارد که هیچ‌کس حتی به بازنشستگی‌اش فکر هم نمی‌کند. جیمز در بازی با ناگتز، 26امتیاز کسب کرد و مجموع امتیازاتش در NBA را به 40هزارو17 رساند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید