• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 14 اسفند 1402
کد مطلب : 219946
+
-

خبر کوتاه

مسی اسپانیا در مغرب
براهیم دیاس که فصلی رویایی را در بازگشت به رئال‌مادرید طی می‌کند، تسلیم وسوسه حضور در تیم ملی اسپانیا نشد و ترجیح داد تیم سرزمین مادری‌اش را انتخاب کند. این ستاره 24ساله در حال پیگیری مسائل اداری است. ولید رگراگی، سرمربی مراکش به دیاس قول داده که او در مرکز پروژه فوتبالی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

هری پاتر در تئاتر رؤیاها
ملاقات مخفیانه مدیر باشگاه منچستریونایتد با گزینه جانشینی تن‌هاخ لو رفت. روزنامه سان ادعا کرده است که گراهام پاتر 48ساله سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی و گزینه محبوب سهامدار انگلیسی جدید باشگاه منچستریونایتد با جیم رتکلیف و شریک او دیوید بریلسفورد، پنهانی دیدار داشته است. این اتفاق در حالی رخ داد که پاتر بعد از 5ماه مربیگری در چلسی، ‌ماه فوریه امسال اخراج شد و اریک تن‌هاخ هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد.

ژاوی نمی‌ماند
نشریه اسپرت چاپ کاتالونیا مدعی شده است خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا به‌طور غیررسمی از ژاوی خواسته تا پایان قراردادش و برای یک فصل دیگر هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده داشته باشد. او و رافا یوسته، نایب‌رئیس باشگاه بر این باورند که این مربی اسپانیایی با وجود محدودیت‌های مالی، کاری استثنایی در بارسا انجام داده و بازیکنان نیز خواهان ماندن او در این تیم هستند. با این‌حال، ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دیشب مقابل اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که تصمیمش برای جدایی از بارسا در پایان فصل عوض نخواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید