• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 9 اسفند 1402
کد مطلب : 219566
+
-

می‌توانید از مرکز مبادله سکه بخرید

مرکز مبادله ارز و طلای ایران از عرضه گسترده سکه از روز یکشنبه هفته بعد خبر دادو اعلام کرد: همه مردم می‌توانند در این حراج شرکت کنند.
به‌گزارش همشهری، در پی برگزاری ۹حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در یک‌ماه گذشته، عرضه گسترده سکه از یکشنبه آینده ۱۳اسفند آغاز خواهد شد و آنطور که مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرده عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه‌ای که بعدا آدرس آن اعلام خواهد شد در حراج مذکور شرکت کنند. با این توضیح که سکه‌های عرضه شده در حراج روز ۱۳اسفندماه ضرب سال۱۳۸۶ است.
علی سعیدی همچنین در توضیحات بیشتری گفت: در فرایند خرید سکه طلای بهار آزادی، متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی
ثبت‌نام کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.او تصریح کرد: احراز هویت و ثبت‌نام در طول 2روز قبل از روز حراج قابل انجام است. در طول این دو روز، متقاضی باید معادل تعداد سفارش مورد نظر متناسب با قیمت پیشنهادی خود، مبلغ را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه، به‌حساب اعلام شده واریز کند.مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: برنده حراج سکه طلا می‌تواند برای تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، از ۷روز کاری پس از تخصیص مراجعه کند. درصورت تأخیر در دریافت سکه از شعبه بانک، متقاضی به‌مدت ۷روز کاری دیگر می‌تواند با پرداخت هزینه نگهداری، سکه خود را تحویل بگیرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید