• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 8 اسفند 1402
کد مطلب : 219456
+
-

پابند الکترونیک بر پای بازیگر مجرم

پابند الکترونیک بر پای بازیگر مجرم

بازیگری که به اتهام درگیری با مأمور پلیس و پزشک یکی از بیمارستان‌ها به تحمل حبس محکوم شده بود با رأی قاضی به جای رفتن به زندان به بستن پابند الکترونیک محکوم شد.
به‌گزارش همشهری، علی صبوری، بازیگر طنز اواخر اسفندماه سال99 در شرایطی که به بیمارستان شهید رجایی رفته بود با پزشک کشیک و مأمور پلیسی که در بیمارستان مستقر بود درگیر شد. با بالا گرفتن این درگیری کار به شکایت کشیده  و درنهایت با تشکیل پرونده‌ای در دادگاه، صبوری به تحمل حبس محکوم شد. حسین شاهرخی، وکیل علی صبوری در توضیح این پرونده گفت:‌ در پی بروز علائم بیماری قلبی، موکلم به بیمارستان رجایی تهران مراجعه کرد، اما به‌دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و فشار عصبی وارده به وی، بین صبوری و مأمور پلیس و پزشک کشیک درگیری به‌وجود آمد.
او ادامه داد:‌ درنهایت پلیس نسبت به شکایت خود رضایت داد و قرار شد تا موکلم به تحمل 2فقره حبس ۴ماهه، در مجموع ۸‌ماه محکوم شود.
این وکیل دادگستری در ادامه گفت: به‌دلیل بیماری و شرایط و اوضاع و احوال موکلم در روز واقعه و گذشت پلیس، از قاضی درخواست کردیم تا طبق ماده۵۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری موکلم مشمول مجازات حبس نشود و درنهایت قاضی رأی داد تا از ترفیعات قانونی و قضایی این قانون علی صبوری بهره‌مند و به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید