• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 8 اسفند 1402
کد مطلب : 219458
+
-

مرگ خاموش در اتاقک نگهبانی

2نگهبان ساختمانی نیمه کاره که در اتاقک نگهبانی از بخاری بدون دودکش استفاده کرده بودند به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
به‌گزارش همشهری، این حادثه ظهر روز یکشنبه در فردیس واقع در استان البرز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که آن روز چند نفر از افرادی که در ساختمانی نیمه‌کاره در فردیس مشغول به کار بودند، وقتی وارد آنجا شدند با پیکر نیمه‌جان 2نگهبان که در اتاقک نگهبانی روی زمین افتاده بود مواجه شدند و پلیس و نیروهای امدادی را خبر کردند.  دقایقی بعد از اعلام این خبر گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند و  شواهد نشان می‌داد ساعتی از فوت 2نگهبان می‌گذرد. در بررسی‌های بیشتر معلوم شد که آنها به‌دلیل سرمای هوا برای گرم شدن از بخاری بدون دودکش در اتاقک نگهبانی استفاده کرده بودند و تجمع گاز مونوکسیدکربن در آنجا باعث مسمومیت و درنهایت فوت آنها شده بود.
سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این‌باره گفت: قربانیان این حادثه 2 مرد میانسال بودند که هنگام استراحت دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده بودند. به‌گفته او پرونده‌ای برای بررسی دقیق‌تر این حادثه تشکیل شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید