• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 7 اسفند 1402
کد مطلب : 219288
+
-

معمای مرگ 2مرد در پایتخت

داخلی
معمای مرگ 2مرد در پایتخت

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ 2مرد میانسال که در 2حادثه جداگانه جانشان را از دست داده‌اند، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، نخستین حادثه عصر دوم اسفند‌ماه به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران گزارش شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که مردی 45ساله به طرز مشکوکی از تراس طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است. با حضور تیم جنایی معلوم شد که او از تراس خانه خودش به پایین پرتاب شده بود و تحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد که او با همسرش به‌شدت اختلاف و درگیری داشته‌اند. حتی روز حادثه هم همسایه‌ها صدای دعوا و درگیری آنها را شنیده بودند. همسر وی می‌گفت روز حادثه پس از دعوا و درگیری با همسرش، خانه را به حالت قهر ترک کرده و پس از رفتن او، این حادثه مرگبار رخ داده است. این زن می‌گفت که شوهرش تصمیم گرفته به زندگی‌اش پایان بدهد و خودکشی کرده است اما به دستور بازپرس جنایی تهران، قرار است دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار بگیرد تا مشخص شود که آیا این حادثه قتل بوده یا خودکشی.
دومین حادثه شامگاه سوم اسفند‌ماه رخ داد. مردی که حدودا 60سال سن داشت و نگهبان یک ساختمان بود جانش را از دست داده بود. صاحب ساختمان شب حادثه هرچه با تلفن نگهبان تماس گرفته، وی پاسخ نمی‌داد تا اینکه راهی ساختمان شده و با پیکر خونین نگهبان در اتاقک نگهبانی مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود. با حضور تیم جنایی در محل حادثه که ساختمانی نیمه‌کاره در حوالی شهرک غرب بود، مشخص شد که حدود 24ساعت از مرگ نگهبان می‌گذرد. علت اولیه مرگ ضربات جسم سختی بود که به سر مرد جان‌باخته وارد شده بود با این حال جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. از سوی دیگر مشخص شد که اموالی از وی سرقت نشده است و به‌احتمال زیاد انگیزه قاتل از جنایت، انتقام‌جویی بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید