• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 7 اسفند 1402
کد مطلب : 219286
+
-

دستگیری شوهر دوم به اتهام قتل شوهر اول

دستگیری شوهر دوم به اتهام قتل شوهر اول

مردی که در تصادف عمدی با شوهر سابق همسرش باعث مرگ او شده است، به اتهام قتل بازداشت شد.
به گزارش همشهری، ساعت ۱۱ صبح سه‌شنبه اول اسفند‌ماه به قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در جریان تصادف عمدی فوت شده است. این مرد در یکی از خیابان‌های شرق پایتخت توسط راننده خودروی مزدا ۳ زیر گرفته شد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود. با شروع تحقیقات پلیسی، راننده مزدا ۳، شناسایی و دستگیر شد. وی که مردی۴۰ساله است در بازجویی‌ها گفت: مقتول شوهر سابق همسرم به نام ستاره بود. آنها ۳سال قبل به‌دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند از هم جدا شدند. مدتی از جدایی آنها گذشته بود که من با ستاره آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. اما شوهر سابقش به نام مهدی که متوجه این ماجرا شده بود، برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌کرد.
وی ادامه داد: روز حادثه همسرم به من زنگ زد و خواست به محل کارش بروم و او را به خانه برسانم. در بین راه بودیم که چشمم افتاد به شوهر سابق همسرم. فکر کردم در اطراف محل کار همسرم به کمین نشسته بود تا بار دیگر برای او مزاحمت ایجاد کند. او با ماشینش به تعقیب‌مان پرداخت. ما وارد یک کوچه بن‌بست شدیم که مهدی از ماشین پیاده شد و به
سمت مان آمد. من نمی‌خواستم با او مواجه شوم  به همین دلیل دنده عقب گرفتم و ناخواسته او را زیر گرفتم. آن شب ما فرار کردیم اما بعد شنیدیم که مهدی فوت شده و من به هیچ عنوان قصد گرفتن جان او را نداشتم.
راننده مزدا 3 به جرم قتل عمدی بازداشت شد و همسرش نیز پس از حضور در دادسرای جنایی مدعی شد که او ناخواسته مقتول را زیر گرفته است. با اظهارات این زوج، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید