• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 3 اسفند 1402
کد مطلب : 219061
+
-

همه را از دم تیغ گذراند

بچه‌غول به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند

همه را از دم تیغ گذراند

ارلینگ هالند در تساوی یک‌ -‌ یک منچسترسیتی مقابل چلسی موقعیت‌های زیادی از دست داد و انتقادات زیادی را متحمل شد اما گواردیولا به‌خودش اجازه نداد از گلزن نروژی تیمش انتقاد کند. سرمربی منچسترسیتی گفته بود: «خودم 11فصل فوتبال بازی کردم و 11گل زدم؛ یعنی هر فصل یکی. پس شایستگی انتقاد از هالند را ندارم.» پس از گل 3امتیازی بچه‌غول در بازی عقب‌افتاده لیگ برتر مقابل برنتفورد، سرمربی سیتی گفت: «هیچ وقت به انتقاد کردن از هالند فکر نکنید، چون او دهن شما را خواهد بست.» برنتفورد (زنبورها) آخرین حریفی بود که از دست هالند در رفته بود.
   برنتفورد، بیست‌و‌یکمین تیم پریمیرلیگ است که قربانی ارلینگ هالند می‌شود. تعداد گل‌های لیگی هالند مقابل تیم‌های لیگ برتری: وستهم، فولام و منچستریونایتد (5)، نیوکاسل، ناتینگهام و ولوز (4)، برایتون و ساوتهمپتون (3)، لیدز، اورتون، آرسنال، لستر، برنلی و چلسی (2)، بورنموث، لیورپول، برنتفورد، استون‌ویلا و شفیلد (یک گل).
   ارلینگ پس از هری کین دومین بازیکنی است که با بیش از یک تیم روبه‌رو شده و مقابل همه آنها در این رقابت‌ها گل زده؛ 32تیم از 32تیم.
   هفتمین باری بود که او در این فصل از لیگ برتر گل اول را به ثمر می‌رساند؛ بیش از هر بازیکن دیگری. این گل همچنین پنجمین گل پیروزی‌بخش هالند در این فصل لیگ بود که تنها اولی واتکینز از استون‌ویلا دستاورد مشابهی داشته است.
   عملکرد هالند در سیتی‌ در تمام‌ رقابت‌ها: 81بازی، 76گل زده و 15پاس گل.
   عملکرد هالند در این فصل رقابت‌ها: 28بازی، 22گل‌زده و 6‌پاس گل.
   عملکرد ارلینگ هالند در لیگ برتر: 55بازی، 53گل زده و 13‌پاس گل.
   منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال تنها تیم‌های لیگ برتر هستند که سال2024هیچ شکستی متحمل نشده‌اند.
   ادرسون در این بازی به رکورد تعداد کلین‌شیت جو هارت رسید. بیشترین کلین‌شیت در تاریخ باشگاه منچسترسیتی در تاریخ لیگ برتر: جو هارت 109کلین‌شیت در 266بازی و ادرسون 109کلین‌شیت در 244بازی.
   منچسترسیتی روند شکست‌ناپذیری خانگی خود در تمامی رقابت‌ها را به 35بازی (30برد و 5تساوی) رساند.
   سیتی در هر 54بازی اخیر خود در ورزشگاه اتحاد موفق به گلزنی شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :