• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 28 بهمن 1402
کد مطلب : 218599
+
-

جهان‌نما/نوزادان نارس فلسطینی در بیمارستان النصر چه شدند؟


نوزادان نارسی را که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در‌ماه نوامبر (آذرماه) در بیمارستان النصر غزه رها کردند تا بمیرند به‌خاطر دارید؟ آنها هنوز همانجا هستند، کاملاً تجزیه شده و به اسکلت تبدیل شده‌اند. با وجود درخواست‌های گسترده، ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اجازه نداد تا اجساد این نوزادان فلسطینی از ساختمان بیمارستان خارج شده و به خاک سپرده شوند.

تولد یک مبارز جدید راه آزادی

رمزی بارود، خبرنگار فلسطینی با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) از تولد یک نوزاد فلسطینی در میانه جنگی ویرانگر در غزه نوشته: «یک فلسطینی دیگر به تازگی به مبارزه برای آزادی پیوسته است. اسمش ارکان است. به‌معنای ستون است. محل تولد: چادر پناهندگان در رفح در جنوب غزه. خانواده: پناهندگان آواره از شمال. کشور: فلسطین

فلسطینیان در بیمارستان ناصر چطور آب تهیه می‌کردند؟

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر فیلمی از فلسطینی‌ها که در بیمارستان ناصر غزه تحت محاصره ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشتند، نوشته است: این بیمارستان اکنون به اشغال صهیونیست‌ها در آمده است. اما ببینید که فلسطینیان در این چند روز چطور آب آشامیدنی خود را تهیه می‌کردند. خون روی زمین متعلق به زنی است که هنگام ورود به بیمارستان مورد اصابت گلوله تک تیرانداز اسرائیلی قرار گرفته است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید