• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 25 بهمن 1402
کد مطلب : 218307
+
-

مدیریت شهری متقاضی اتوبوس باکیفیت است

حمل‌ونقل
مدیریت شهری متقاضی اتوبوس باکیفیت است

چند روزی است که موضوع تأمین اتوبوس توسط شرکت‌های خودروساز داخلی و حواشی زیادی ازجمله عدم‌تمایل شهرداری برای حمایت از تولیدات داخلی را در پی داشت.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پانزدهمین جلسه در جمع خبرنگاران گفت: «هر شرکت‌ اتوبوس‌سازی که بتواند خودروی خوب باکیفیت ارائه دهد، شورا و شهرداری دست آن را می‌بوسد و حتما اتوبوس خریداری می‌کنیم. ما اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود. اختلاف قیمت اتوبوس‌های داخلی و خارجی زیاد است و ما از تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم؛ اما نه به‌گونه‌ای که متضرر شویم.» او همچنین گریزی هم به برگزاری نمایشگاه گردشگری در خیابان سئول زد و عنوان کرد: «برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست، اما تأکید ما برگزاری نمایشگاه در فضاهایی است که قابلیت و ظرفیت دارند.»
 مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورا هم خطاب به برخی از منتقدان گفت: «برخی افراد از اقدامات شهرداری تهران برای حل آلودگی هوا، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و توسعه اتوبوس و مترو، به‌شدت به هم ریخته‌اند و در حال تخریب فضای مدیریت شهری و شهرداری و شورای شهر هستند. این اقدامات و تخریب‌ها هیچ خللی در تلاش اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند و این مردم هستند که باید تلاش‌ها را ببینند. مردم با افزایش اتوبوس‌ها و گزارشی که شهرداری به مردم می‌دهد به این نتیجه می‌رسند چه‌کسی خادم است و چه‌کسی در جهت خیانت قدم بر می‌دارد. این افراد بدانند که فقط تخریب شورا یا شهرداری را انجام نمی‌دهند، بلکه کارشان تخریب امیدهای مردم است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید