• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 25 بهمن 1402
کد مطلب : 218259
+
-

میلاد کی مرام: ایفای نقش شهید شیرودی افتخار بزرگی بود

وطن‌پرستی، ناموس‌پرستی و غیرت، گرایش نمی‌خواهد

وطن‌پرستی، ناموس‌پرستی و غیرت، گرایش نمی‌خواهد

میلاد کی‌مرام بازیگر نقش شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی در فیلم «آسمان غرب» درباره اهمیت قهرمان‌پروری در سینما گفت.
فیلم سینمایی آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد در چهل‌و‌دومین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌ فجر حضور دارد.
در این‌فیلم، میلاد کی‌مرام نقش شهید علی‌اکبر قربان‌شیرودی را ایفا کرده است. این بازیگر درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت: یک گروه مدت‌ها برای تولید و ساخت فیلم سینمایی آسمان غرب تلاش کرد و از حدود 3سال پیش، بازی در این نقش به من پیشنهاد شده بود اما به علت اشتغال در پروژه‌های مختلف این فرصت پیش نمی‌آمد.
در نهایت، در سال‌جاری، این افتخار نصیب من شد تا نقش شهید شیرودی را ایفا کنم. وی افزود: تولید فیلم آسمان غرب، پروسه طولانی‌ای‌ بود و امیدوار هستم که اهالی رسانه و مخاطبان هم این اثر را بپسندند.

باید قهرمانان  ملی را به نسل جدید  نشان دهیم
این بازیگر درباره رسالت هنر عنوان کرد: ما باید به نسل‌های بعد از خودمان نشان دهیم که چه افرادی با چه سنی و حال و هوایی، کارهای مهمی را برای این مملکت انجام داده‌اند. ما باید به نسل‌های بعد از خودمان بدون هیچ گرایشی نشان دهیم که قهرمانان جانشان را کف دستشان گرفتند و برای آرامش من و شما دفاع کردند. وطن‌پرستی، ناموس‌پرستی و غیرت، گرایش نمی‌خواهد. این بازیگر در پایان تأکید کرد: نسل جدید به‌شدت باهوش است و ما باید به آنها قهرمانان را نشان دهیم که درست و غلط و هویت و تاریخ‌شان را بشناسند تا بتوانند انتخاب کنند.

من باید جنگی را بازی می‌کردم که ندیده‌ام
میلاد کی‌مرام در نشست خبری فیلم پیش از صحبت، به فرزندان شهید شیرودی، شهید همت و سهیلیان که بیشتر آنها در نشست حاضر بودند، اشاره کرد و همراه با دیگر عوامل فیلم به احترام خانواده آنها ایستادند و آنان را تشویق کردند. ‌او درباره روند رسیدن به نقش خود ادامه داد: در تحقیقاتی که داشتیم، تمام سعی‌ خودم را کردم تا نقش، شبیه شخصیت شهید علی‌اکبر شیرودی شود. پسر شهید به من گفتند که این فیلم‌ شبیه پدرشان است و این برایم باارزش است چون من باید جنگی را بازی می‌کردم که ندیده‌ام.

این خبر را به اشتراک بگذارید