• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 12 تیر 1397
کد مطلب : 21815
+
-

استارت امیدها با کلی غایب


مرحله سوم اردوی آماده‌سازی امید‌ها روز گذشته با غیبت بیش از 10‌بازیکن سرشناس برگزار شد، اتفاقی که شوکی بزرگ به زلاتکو کرانچار و کادرفنی‌اش وارد کرد. حمیدرضا طاهرخانی، محمدامین اسدی و شاهین عباسیان از پرسپولیس، محمد مسلمی‌پور، علی طاهران و محمدرضا آزادی از تیم تراکتورسازی، مهدی قائدی از استقلال، امید نورافکن و رضا شکاری بازیکنان لژیونر تیم امید، سلطانی‌مهر از سایپا و خرم‌حسینی از گسترش فولاد در تمرین روز گذشته غایب بودند، بازیکنانی که کرانچار حسابی ویژه روی آنها باز کرده است. کرانچار در واکنش به این اتفاق گفته است: «طبق قول و قرارهایی که گذاشته‌ایم، قرار است بازیکنان تا چهارشنبه یا نهایتا پنجشنبه به تمرینات ما اضافه شوند و شک ندارم که باشگاه‌ها همکاری خوبی با ما انجام خواهند داد. من با برانکو در این مورد صحبت کرده‌ام. او گفت که حداقل دو بازیکن از 3بازیکن امید این تیم اجازه پیدا خواهند کرد تا به اردوی ما ملحق شوند. البته آنها هم با تمام بازیکنان‌شان به اردو نرفتند و شرایط‌شان خیلی خوب نیست، اما توافق شده که باشگاه‌ها با ما همکاری کنند تا برای منافع فوتبال ایران خوب کار کنیم. اگر بازیکنی به تیم امید نیاید ما مجبور می‌شویم به بازیکنان جایگزین روی بیاوریم، اما این‌طور نیست و باشگاه‌ها با ما همکاری خواهند کرد.»
حمید استیلی هم که این روزها به‌عنوان مدیر تیم‌ملی امید فعالیت می‌کند، به آینده و حضور بازیکنان سرشناس در اردوی تیم‌ملی حسابی امیدوار است. استیلی در این خصوص می‌گوید: «ما خیلی ناراحت شدیم که بازیکنان پرسپولیس بدون اطلاع به کرواسی رفتند. روز گذشته کرانچار با برانکو تماس گرفت و از او خواست ملی‌پوشان به تهران برگردند و مقرر شد تا دو‌سه روز آینده این اتفاق بیفتد. من با رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال هم صحبت کردم و قرار شده قائدی به‌زودی در تمرینات تیم‌ملی امید شرکت کند. تمام بازیکنانی که در تمرین غایب هستند، فرصت دارند تا در روزهای آینده خودشان را به کرانچار معرفی کنند و در غیر این صورت تمامی آنها از تیم‌ملی خط خواهند خورد.»
تمرین دیروز تیم ملی امید یک‌چهره ویژه هم داشت. علیرضا حقیقی که این روزها در ایران به سر می‌برد، روز گذشته به محل تمرین امیدها رفت و با شاگردان کرانچار تمرین کرد. حقیقی که رابطه خوبی با استیلی دارد، پیش از رفتن به تمرین از او و کرانچار اجازه گرفته بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید