• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 24 بهمن 1402
کد مطلب : 218146
+
-

ادامه سیه‌روزی مقابل گربه‌سیاه

ژاوی بر خودش لعنت فرستاد که به دنیا آمده!

ادامه سیه‌روزی مقابل گربه‌سیاه

در ادامه سیه‌روزی‌های بارسلونا با ژاوی، حتی با بازگشت تراشتگن به دروازه تیم هم باز یک ناکامی دیگر برای این سرمربی ثبت شد. بارسا برای پنجمین‌بار پیاپی هم نتوانست گرانادا را ببرد و مقابل این تیم ماقبل‌آخر جدول لالیگا به تساوی 3-3 تن داد. آاس گفته لاپورتا، رئیس باشگاه از شدت عصبانیت، ظرف شیرینی‌ای را که در جایگاه ویژه بود، پرت کرد و شیرینی‌ها را ریخت. بعد از این بازی ژاوی به جلسه هیأت‌مدیره و لاپورتا احضار شد. خودش گفته بود در پایان فصل می‌رود اما شاید کار به پایان فصل نکشد. لب‌خوانی‌ها نشان می‌دهد ژاوی پس از دریافت گل اول با عصبانیت به صندلی نیمکت کوبید و گفت: «لعنت به مادرم که من را به دنیا آورد!» تعدادی از اعضای هیأت‌مدیره رؤیای ژابی آلونسو را در سر می‌پرورانند. سرمربی موفق این فصل لورکوزن که سابقه بازی در رئال‌مادرید را دارد، شاید در پایان فصل به لیورپول برود. جذب او می‌تواند رئالی‌ها را هم عصبانی کند. آلونسو در دوران کودکی خود از بارسلونا گذشت؛ جایی که پدرش پریکو آلونسو برای بارسلونا بازی می‌کرد.
   گرانادا، گربه‌سیاه ژاوی است. ۴تقابل اخیر بارسلونا و گرانادا: بارسلونا 2-یک گرانادا، بارسلونا یک‌ - یک گرانادا، گرانادا یک-یک بارسلونا، گرانادا 3-3 بارسلونا. گرانادا و رایووایکانو تنها تیم‌هایی هستند که ژاوی در لالیگا به‌عنوان سرمربی، موفق به شکست‌شان نشده است.
   بارسلونا نتوانسته در هیچ‌یک از 5بازی اخیر خود مقابل گرانادا در لالیگا پیروز شود (3تساوی و 2شکست). آنها در 8بازی از 9بازی قبلی در این رقابت‌ها مقابل حریف به پیروزی رسیده و تنها یک‌بار شکست خورده بودند.
   یامال با ۱۶سال سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که به بیش از ۱۰گل و ۱۰پاس‌گل در یک فصل می‌رسد.
   بارسلونا در سال‌2024 تاکنون بیشترین گل را در اروپا دریافت کرده و در 11بازی 23گل خورده است. این 23گل از 150شوت وارد دروازه این تیم شده.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید