• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 17 بهمن 1402
کد مطلب : 217874
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Wn90J
+
-

با مردم

قطعی پراکنده گاز در تهرانپارس برطرف شود
چند روزی است که در منطقه تهرانپارس گاز قطع می‌شود و افت فشار دارد. در یک مورد از ساعت 6عصر روز 15بهمن گاز 2خیابان مشتمل بر 12کوچه بالغ بر 200پلاک و هر پلاک 20واحد واقع در بلوار شاهد، خیابان شفیعی مکرر قطع شد. هر‌چه به اداره گاز زنگ زدیم گاز وصل نشد. در نهایت با وجود فرزندان کوچک و افراد پیر تا صبح با پالتو و کلاه و پتو خوابیدیم و تا ظهر روز بعد هم گاز وصل نشد. بدتر از قطعی گاز، سرگردانی مشترکان در گرفتن پاسخ از مسئولان است که خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند و حال مشترکان را درک نمی‌کنند.
باقرزاده از تهرانپارس

سیستم الکترونیک بیمه نیروهای مسلح اشکال دارد
مدت‌ها از صدور نسخه پزشکان به‌صورت الکترونیک گذشته است اما سیستم نسخه الکترونیک دفترچه‌های نیروهای مسلح بیش از 6ماه است که در تهران مشکل دارد. به‌خصوص در زمان مراجعه به داروخانه‌ها دچار اشکال می‌شویم. همین باعث می‌شود تا داروهای مورد نیاز را به‌صورت آزاد تهیه کنیم. لطفا این مشکل برطرف شود.
هژبری از تهران

تعرفه پلکانی برق را برای شهروندان تشریح کنند
ساکن فولادشهر اصفهان هستم و به‌طور دوره‌ای بین 50تا‌70هزار تومان پول برق می‌پرداختم که برای یک خانواده 5نفره رقمی عرفی است. اما در کمال تعجب آخرین قبض برق ما 500هزارتومان صادر شده است که می‌گویند از برج 10تعرفه‌های برق پلکانی شده است. آیا مجلس چنین مصوبه‌ای داشته است؟ یا دولت چنین چیزی ابلاغ کرده است؟ به‌عنوان یک بازنشسته برای من شرح دهند که چطور با همان وسایل برقی و همان میزان برق مصرفی یکباره پول برق منزلم 10برابر شده است. مگر در سال چندبار به حقوق ما اضافه می‌شود؟
خانزاد از اصفهان

به تخلفات جایگاه‌های سوخت رسیدگی شود
ثبت قیمت بالاتر پس از سوختگیری کم‌کم در حال تبدیل‌شدن به رویه است. چه کارت را خودتان بکشید چه متصدیان بین هزار تا 10هزار تومان اضافه می‌کشند. از آنجا که بانک‌ها برای ارقام زیر 30هزار تومان پیامک نمی‌دهند، متصدیان از این فرصت استفاده کرده و ارقام زیر30هزارتومان را اضافه‌تر می‌کشند. مثلا من 15لیتر بنزین زدم و رقم 29هزار تومان برایم کارت کشیدند. لطفا به اینگونه تخلفات جایگاه‌های سوخت رسیدگی شود.
محمدی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید