• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 16 بهمن 1402
کد مطلب : 217806
+
-

سروش صحت با صبحانه برای زرافه‌ها چراغ جشنواره را روشن کرد

رفاقت و بخشش روشنایی و امید

رفاقت و بخشش روشنایی و امید

در سومین روز برگزاری جشنواره، سرانجام یک فیلم به نمایش درآمد که در مورد کیفیت قابل اعتنایش توافق جمعی وجود داشت. در غیبت بازیگران پرتعداد «صبحانه با زرافه‌ها»، سروش صحت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. بامداد یکشنبه ۱۵بهمن‌ماه پس از رونمایی از فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» که با استقبال خوب تماشاگران سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد همراه بود، سروش صحت، کارگردان این فیلم گفت: من آدم خیلی خوش‌شانسی هستم که این سوپراستارها در فیلم من بازی‌ کرده‌اند و چقدر باعث افتخار بود برای من که توانستم همه عوامل این فیلم را در کنارم داشته باشم.

رفاقت و بخشش
رفاقت و بخشش 2موضوعی است که برای من همیشه مورد توجه بوده‌اند. ما 3ایده اولیه داشتیم که شامل رفاقت چند آقا، چند زن و یکی هم داستانی در 2بخش با رقابت چند آقا و چند خانم می‌شد که فعلا شرایط ساخت این یکی مهیا شده و امیدوارم 2داستان دیگر را هم بتوانم بسازم. برای همه ما ۱۰دقیقه آخر فیلم جایی جدا از ۹۰دقیقه دیگر دارد و بسیار مهم بود. من می‌دانم همه‌‌چیز را نمی‌توانیم ببخشیم، ‌ولی اگر یکسری چیزها را در زندگی شخصی، روابط و... ببخشیم، زندگی هم بهتر خواهد شد. امیدوارم شعار نداده باشم، ولی دوست دارم زندگی به این شکل باشد.

پایان، همیشه تلخ است
پایان اجتناب‌ناپذیر و همیشه هم تلخ است. پایان این فیلم تلخ نیست، کلا پایان تلخ است.‌ کدام پایانی را در زندگی سراغ دارید که شیرین باشد؟ با وجود این پایان «صبحانه با زرافه‌ها» تلخ نیست.
این فیلم برآمده از اعتقادات من است. «صبحانه با زرافه‌ها» در ترویج دوستی است. می‌دانم که همیشه نمی‌توانیم بخشش داشته باشیم، اما اگر به آن دقت کنیم می‌بینیم که با بخشش زندگی بهتر می‌شود. شاید چون آدم پراشتباهی هستم، می‌خواهم که بخشش هم ترویج پیدا کند.

روشنایی و امید
فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» درونمایه‌اش بخشش، روشنی و امید است.
 به‌نظرم خوب است که در زندگی به‌عنوان تنها چیزی که در مشت ماست، لوکیشن‌هایی را انتخاب کنیم که هم روح داشته باشند و هم لانگ شات.

این خبر را به اشتراک بگذارید