• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 11 بهمن 1402
کد مطلب : 217301
+
-

بررسی گزارش حسابرسی یک شرکت و یک سازمان شهرداری

روز گذشته در جلسه علنی شورا، گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات و شرکت پیام‌رسای شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 سازمان املاک و مستغلات شهرداری
ابوذر مختاری، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان متبوع خود، گفت: خوشبختانه گزارش‌های حسابرسی صورت گرفته براساس اعلام حسابرس، مطلوب بوده است. توافقات خوبی با سازمان مالیاتی برای تعیین‌تکلیف صورت گرفت، تخفیفات خوبی اخذ شد و دغدغه خاصی در این زمینه وجود ندارد. تمام اقدامات مالی در حساب هر منطقه‌ برای فروش و تملک ثبت می‌شود و در عملکرد سازمان املاک نیز وجود دارد.

شرکت پیام‌رسا
در ادامه جلسه، مهدی قمی، مدیرعامل شرکت پیام‌رسا نیز در جریان بررسی گزارش حسابرسی این شرکت گفت: عمده مشکلات این شرکت مالیاتی و سنواتی است، مشکلات از قدیم‌الایام باقی مانده و ما ۲۲میلیارد تومان بدهی مالیاتی داریم که ۱۸میلیارد تومان جریمه و 4میلیارد تومان اصل است. ما اصل را پرداخت خواهیم کرد و امیدواریم جریمه بخشوده شود. او ادامه داد: حدود 5سال نماینده بیمه را به شرکت راه نمی‌دادند، اما در سال۱۴۰۰ هماهنگی‌هایی انجام دادیم و ۶میلیارد‌و۱۰۰میلیون تومان مفاصاحساب تعیین شد. برای سال۱۴۰۱ نیز مفاصاحساب را دریافت می‌کنیم.
در پایان گزارش حسابرسی شرکت پیام‌رسا و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آرا اعضای شورا به تصویب رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید