• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 11 بهمن 1402
کد مطلب : 217277
+
-

آمادگی برای رفتن ژاوی

بارسلونا برای آبروی سرمربی خودش بازی می‌کند

آمادگی برای رفتن ژاوی

بارسلونا نخستین بازی خود را پس از اینکه ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود، امشب مقابل اوساسونا انجام می‌دهد. کسی به ادامه کار با ژاوی امیدی ندارد و او دیر یا زود مجبور به استعفا خواهد شد. فصل آینده قرار است تیم دگرگون شود. بارسلونا در حال آماده‌سازی‌ یک انقلاب تیمی است. دکو می‌خواهد تابستان 200میلیون یورو بازیکن بفروشد تا در ازای آن بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد؛ بازیکنانی که در این فصل مهم بوده‌اند می‌توانند فروخته شوند. بازیکنانی مثل مارکوس آلونسو، رافینیا، لواندوفسکی، سرخی روبرتو و... ازجمله بازیکنانی هستند که قربانی انقلاب دکو خواهند شد. فعلا ژاوی برای آبرویش ادامه می‌دهد. بازی با تیم دفاعی اوساسونا نباید برای بارسلونا خیلی ساده باشد هر چند که بارسا هر 5رویارویی آخر را برده ولی مقابل ویارئال هم 5پیروزی پشت‌هم و بدون باخت و مساوی داشتند اما هفته پیش 5 بر 3 شکست خوردند.
    هر 6بازی آخر بین 2تیم به سود بارسا به پایان رسیده و کاتالان‌ها در 8بازی آخر به اوساسونا نباخته‌اند. آخرین بار آنها در ژوییه 2020به تیم اهل پمپلونا 2بر یک باخته بودند.
    اوساسونا از زمان پیروزی 2بر صفر مقابل آلاوس در روز اول اکتبر، در 6بازی خارج از خانه پیاپی بدون برد بوده؛ 4باخت و 2تساوی.
    بارسلونا در رویارویی با اوساسونا در 44بازی 28برد و 10تساوی به‌دست آورده و فقط 6بار به این تیم باخته است.
    در 7بازی آخر مقابل اوساسونا، تیمی که زودتر به گل رسیده بارسلونا بوده است.
    در 5بازی آخر بارسا مقابل هر تیمی بیش از 2.5گل رد و بدل شده است.
    بارسا در این فصل 2بار اوساسونا را برده؛ یکی در لیگ و دیگری در نیمه‌نهایی سوپرجام.
    لواندوفسکی در هر دو دیدار امسال به اوساسونا گل زده و در 7بازی آخر بارسا در همه رقابت‌ها توانسته 4بار به گل برسد.
    اینیگو مارتینس به بازی امشب رسیده اما بالده، گاوی، تراشتگن و مارکوس آلونسو قطعا و روبرتو و رافینیا احتمالا این مسابقه را به‌دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید