• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 10 بهمن 1402
کد مطلب : 217208
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjk2k
+
-

با مردم

زمین‌های زراعی تحت تملک دولت به روستاییان اجاره داده شود
یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای  جلوگیری  از مهاجرت روستاییان به شهرها، اجاره دادن زمین‌های زراعی و قابل کشت تحت تملک دولت به آنهاست. مسلما اگر نرخ این اجاره‌ها منطقی و منصفانه باشد بسیاری از روستاییان که تمایل به‌کار و زندگی در زادگاه‌شان را دارند در روستاها باقی می‌مانند و از سر ناچاری و نبود درآمد مجبور به مهاجرت به شهرها و انجام شغل‌های کاذب نمی‌شوند. به این طریق اقتصاد کشور هم رونق خواهد گرفت.
سادات از اراک

حقوق کارگران بازنشسته لوله‌سازی‌ خوزستان را پرداخت کنید
ما 50نفراز کارگران بازنشسته شرکت لوله‌سازی‌ خوزستان هستیم که از سال 90تا الان نه حقوق گرفته‌ایم و نه سنوات‌مان پرداخت شده است. پس از پیگیری‌های مکرر از مراجع قضایی، دادگاه رأی را به نفع ما صادر کرده است اما متأسفانه شرکت به رأی دادگاه اهمیتی نمی‌دهد و کماکان از پرداخت حق و حقوق ما طفره می‌رود. تنها ممر درآمدمان هم همین حقوق است که آن هم سال‌هاست پرداخت نشده. واقعا مستاصل شده‌ایم. از مسئولان درخواست داریم به داد ما برسند و نگذارند بیش از این حق ما پایمال شود.
جمعی از کارگران بازنشسته لوله‌سازی‌ خوزستان

پروژه راه‌اندازی مونوریل کرمانشاه تکمیل شود
 طرح ایجاد زیرساخت و راه‌اندازی مونوریل برای کرمانشاه 16سال قبل کلید خورد و پایه‌هایی هم برای آن نصب شد. متأسفانه سال‌های سال است که این پروژه نیمه‌کاره به حال خود رها شده است. اگر بنا به تکمیل آن است درخواست داریم هر چه زودتر طرح را به اتمام برسانید.
هاشمی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید