• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 بهمن 1402
کد مطلب : 217040
+
-

نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

   چلسی قیمت روملو لوکاکو را 37میلیون پوند تعیین کرده است و آنها قصد دارند این بازیکن را تابستان با ضرر بیش از 60میلیون پوندی بفروشند.
  نمانیا ماتیچ هافبک کهنه‌کار و ۳۵ساله صربستانی با قراردادی به ارزش ۳میلیون یورو تا سال۲۰۲۶ از رن به لیون فرانسه پیوست. ماتیچ سابقه بازی در چلسی، منچستریونایتد، بنفیکا و رم را در کارنامه خود دارد.
  یوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا و فعلی سویا در یک قدمی انتقال به الشباب عربستان قرار دارد.
  بارسلونا با باشگاه سوئدی برسر انتقال‌لوکاس برگوال با مبلغ ۷میلیون یورو + آپشن به توافق رسیده است و این هافبک آینده‌دار سوئدی فصل آینده در نیوکمپ بازی خواهد کرد.
  با اعلام رسمی باشگاه بایرن‌مونیخ و بعد از آزمایش‌های انجام شده مشخص شد زانوی پای چپ کینگزلی کومان دچار پارگی رباط داخلی شده است. مونیخی‌ها امیدوارند این بازیکن‌ماه آوریل به تیم بازگردد. کومان بین ۲ تا ۳ماه از میادین دور خواهد بود و این وینگر فرانسوی دیدار رفت و برگشت مقابل لاتزیو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.
   گالاتاسرای سال2021ساشا بویی را با مبلغ ناچیز یک میلیون یورو از رن خرید و در کمتر از 3سال، این بازیکن گران‌ترین فروش تاریخ ترکیه شد. او با انتقالی نزدیک به 30میلیون یورو، گالا را به مقصد بایرن‌مونیخ ترک کرد.
   مویزه کین، مهاجم 23ساله و ایتالیایی یوونتوس با قراردادی قرضی به ارزش 500هزار یورو بدون بند خرید دائمی به اتلتیکومادرید پیوست. 2 باشگاه بر سر این انتقال به توافق نهایی رسیده‌اند و این بازیکن امروز و فردا برای گذراندن تست‌های پزشکی به مادرید سفر خواهد کرد.
   توماس توخل مشتاق بازگشت به انگلیس است و درصورت اخراج اریک تن‌هاخ در لیست منچستریونایتد قرار می‌گیرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید