• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 9 بهمن 1402
کد مطلب : 217038
+
-

اف سی ریمونتادا

در ژن رئال‌مادرید بازگشت از شکست وجود دارد

اف سی ریمونتادا

کارلو آنچلوتی ترکیب تیمش را طوری می‌چیند که در نیمه‌دوم بتواند تعویض کند و همه بگویند به‌به! چه مربی خوبی! او در بازی با لاس‌پالماس در لالیگا و در غیاب بلینگام که محروم بود، از براهیم و سبایوس در ترکیب اولیه استفاده کرد و در نیمه‌دوم پشیمان شد. کارلتو همچنان با لوکیتا مشکل دارد و به مودریچ بازی نمی‌دهد، حتی اگر شده سبایوس بی‌خاصیت را به زمین بفرستد یا همزمان از 2مدافع چپ استفاده کند. برای دومین بازی پیاپی مودریچ یک دقیقه هم بازی نکرد و این بار اصلا برای گرم کردن هم از روی نیمکت فرا خوانده نشد. این کفران نعمت است! البته سرمربی ایتالیایی دلیل کارش را به این شکل اعلام کرد: «من احترام زیادی برای لوکا قائلم. برای همین اگر نخواهم به او بازی بدهم، نمی‌خواهم بیخودی گرم کند. او برای بازی‌های بعدی آماده خواهد بود.»
به هر حال نزدیک بود بازی در جزایر قناری و در زمین لاس‌پالماس به شکست منتهی شود اما رئال طبق معمول کامبک زد و بازی را 2 بر یک برد. رئال‌مادرید در این فصل در بازی‌هایی که از حریفان عقب بوده، 19امتیاز به‌دست آورده است. تاریخ رئال پر از ریمونتادا (بازگشت) است. این دومین بار در کمتر از یک هفته بود که آنها کامبک می‌زدند. در بازی با آلمریا در یکشنبه گذشته هم رئالی‌ها 2برصفر عقب افتاده بودند و بازی را 3بر2 بردند.
     رئال‌مادرید بعد از دهمین کامبک فصل صدرنشین شد. 3برد از 4برد‌ اخیر این تیم از روی ضربه کرنر به‌دست آمده است.
    گل شوامنی هشتمین گل رئال در این فصل با ضربه سر بود. بیشترین گل با ضربه سر در این فصل؛ 8‌گل‌ رئال‌مادرید و 5گل ختافه.
    از بین 11گلی که رئال در 5بازی اخیر لیگ به ثمر رسانده است، 5گل با پای راست و 4گل با سر به ثمر رسیده است، یکی پای چپ و دیگری با شانه.
    رئال در همه رقابت‌های این فصل 16گل با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده و این گل‌ها در لالیگا 10امتیاز برای این تیم آورده.
    این پنجمین پیروزی پیاپی در لالیگا و چهارمین برد با شرایط کامبک برای رئال بود. ۴بازی آخر رئال‌مادرید در لالیگا؛ گل پیروزی در دقیقه۹۲ مقابل آلاوس، گل پیروزی در دقیقه۷۸ مقابل مایورکا، گل پیروزی در دقیقه۹۹ مقابل آلمریا و گل پیروزی دقیقه۸۴ مقابل لاس‌پالماس.
    بلینگام در 2بازی رفت و برگشت مقابل لاس‌پالماس غایب بود و رئال هر دو بازی را برد (2بر صفر و 2 بر یک). جود بلینگام در این فصل 5بازی را از دست داده و بدون او تیم در همه این بازی‌ها بدون مشکل به پیروزی رسیده است؛ 3برصفر مقابل براگا، 2برصفر مقابل لاس‌پالماس، ۵ بر یک مقابل والنسیا، ۳ بر یک مقابل آراندینا و 2 بر یک مقابل لاس‌پالماس.
    آنچلوتی به 124پیروزی در لالیگا رسید و با زیدان به‌عنوان دومین مربی تاریخ رئال از نظر تعداد برد در لالیگا برابری کرد. کارلتو با 174بازی به این رکورد رسید و زیدان با 183بازی. رکورد بیشترین پیروزی متعلق به میگل مونیوس با 257برد در لالیگاست.
    رئال‌مادرید در این فصل 14گل در لالیگا خورده که 6گل(43درصد) را بازیکنان سابق کاستیا زده‌اند: موراتا 2گل و آریباس، مایورکا، دورو و مونیوس هر کدام یک‌گل.
    شوامنی به نخستین ذخیره‌ای تبدیل شد که در این فصل در لالیگا برای رئال گل می‌زند. حالا کادیس تنها تیم لالیگا محسوب می‌شود که هیچ‌یک از ذخیره‌هایش پس از ورود به زمین موفق به گلزنی نشده‌اند.
    شوامنی در روز تولد 24سالگی‌اش گل زد و به سبک اسطوره دوران کودکی‌اش، لیساندرو لوپس آرژانتینی شادی گل کرد.
    لاس‌پالماس به رکورد بیشترین تماشاگر تاریخ فوتبال خود رسید. 32037هوادار این باشگاه در بازی با رئال رکورد 31720تماشاگر بازی مقابل بارسلونا را شکستند.

وینیسیوس با اینکه در این فصل 2بار مصدوم شده، توانسته است 11گل و 4پاس گل در همه رقابت‌ها برای رئال ثبت کند.

عمـلـکـرد رئال در این فصل؛ 31بازی، 26برد، 3مساوی، 2شکست (هر دو مقابل اتلتیکو)، 75گل زده، 30گل دریافتی، 12کلین‌شیت و20مــصـدوم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید