• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 دی 1396
کد مطلب : 2169
+
-

بهترین اپلیکیشن‌ها برای جلوگیری از فراموشی!

در دنیای شلوغ کنونی، اپلیکیشن‌های یادآوری و آنهایی که برای برنامه‌ریزی بهتر به ما کمک می‌کنند، اهمیت بالایی دارند. در این میان اپلیکیشن‌های مهمی هستند که باعث می‌شوند کارهای مهم‌تان را در طول روز فراموش نکنید و روز پربارتری داشته باشید.

 

 Any.do برنامه‌های ساخت فهرست انجام کار یا وظایف روزمره از تنوع بسیاری برخوردارند اما Any.do با فاصله بسیاری، به‌عنوان محبوب‌ترین برنامه اندرویدی در این دسته شناخته می‌شود. امکان ساخت بی‌نهایت کار جدید، یادآوری برای یک‌بار یا روزمره، امکان ساخت لیست‌های جداگانه و بسیاری امکانات دیگر همگی در نسخه رایگان وجود دارد. همچنین چند امکان همچون امکان ذخیره‌سازی ابری تنها برای نسخه پولی آن در نظر گرفته شده است.

 

BZ Reminders این برنامه سعی دارد کار یادآوری را به ساده‌ترین حالت ممکن در اختیار شما قرار دهد. رابط کاربری ساده BZ از یک تقویم تشکیل شده که شما امکان گذاشتن کارها در روزها و ساعت‌های مختلف آن را دارید و می‌توانید این وظایف را با رنگ‌های مختلف از هم تفکیک کنید. یک ویجت مخصوص هم برای آن درنظر گرفته شده تا به‌راحتی از طریق صفحه خانگی به آن دسترسی داشته باشید.

Google Keep گوگل کیپ درواقع یکی از بهترین برنامه‌ها برای ثبت دست‌نوشته‌هایی همراه عکس است اما امکانات خوبی در آن گنجانده شده که یکی از آنها برای یادآوری لیست‌های تهیه شده در برنامه‌ است. به این ترتیب می‌توانید از این برنامه رایگان به چند منظور استفاده کرده و برای نوشته‌های خود حالت یادآوری را نیز فعال کنید. این امکانات متنوع باعث می‌شود شما بتوانید برای بعضی وظایف روزمره، عکس نیز اضافه کنید تا کارها دقیقا به همان شکلی که مدنظر دارید، انجام شود.

 

Life Reminders این، یکی دیگر از برنامه‌هایی است که سعی دارد در عین سادگی امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. ازجمله تفاوت‌های ‌ Life Reminders امکان تنظیم برای یادآوری میزان زمان انتخابی برای رسیدن به موعد مقرر است؛ مثلا نیم‌ساعت زودتر از زمان اصلی، موعد را یادآوری می‌کند. برنامه‌ریزی هفتگی و ماهانه در کنار اغلب امکانات معمول برنامه‌های این‌چنینی از قابلیت‌های Life Reminders محسوب می‌شود.

Ike To Do List این برنامه ساختاری متفاوت با دیگر عناوین لیست دارد. در Ike شما تعدادی وظایف مختلف را اضافه کرده و درصد اهمیت آنها را درنظر می‌گیرید. این وظایف می‌توانند یکبار مصرف باشند یا اینکه در دوره‌های مختلف تکرار شوند. حالا برنامه آنها را اولویت‌بندی کرده و براساس اهمیت هر کدام در مواقعی که یکدیگر را پوشش می‌دهند، برایتان یادآور خواهد شد. رابط کاربری متریال، رنگارنگ و فوق‌العاده‌ Ike ازجمله مزیت‌های برنامه به شمار می‌رود.

 

Todoist این برنامه احتمالا از نظر امکانات بهترین نمونه‌ این لیست است؛ امکانات پیشرفته و بسیار خوبی که البته در بستری پیچیده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. امکان ارتباط با کروم یا بعضی برنامه‌های کامپیوتر، انواع مختلف یادآوری‌ها، ابزارهای یادداشت‌برداری و... اما مشکل Todoist این است که بخش زیادی از امکانات آن با هزینه‌ای سنگین در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و نسخه‌ رایگانش با دیگر برنامه‌های ارائه‌شده، تفاوتی آنچنانی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید