• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 4 بهمن 1402
کد مطلب : 216646
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5LGE
+
-

نقل و انتقالات

    اریکسون، سرمربی سوئدی سابق تیم ملی انگلیس و لاتزیو که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، اخیرا حسرت خورده که چرا فرصت حضور روی نیمکت لیورپول را از دست داده. حالا یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها اعلام کرده که حاضر است این آرزو را برآورده کند و به او پیشنهاد داده یک روز هدایت لیورپول را در دست بگیرد. کلوپ خلاف صحبت‌های بیل شنکلی بزرگ که گفته بود فوتبال مرگ و زندگی نیست، فراتر از آن است، گفته: «فوتبال مهم‌تر از مرگ و زندگی نیست.»
    شایعه شده بود باشگاه المپیک لیون قصد جذب کریم بنزما، مهاجم سابقش را دارد اما باشگاه فرانسوی این خبر را تکذیب کرد، چون از پرداخت حقوق کریم عاجز است. لیون با وجود روابط خوب مالکانش (هلدینگ Eagle) با سعودی‌ها، نمی‌تواند دستمزد بالای بنزما را پرداخت کند. بنزما در حال مذاکره با باشگاه الاتحاد برای جدایی است و مدیران باشگاه از او عصبانی هستند. بنزما از آرسنال، چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دارد.
    واقعا در مغز مدیران و سرمربی منچستر چه می‌گذرد؟ منچستریونایتد پیشنهاد اینتر برای معاوضه آرون ون بیساکا با دنزل دومفریز هلندی را رد کرد.
    منچستریونایتد به کاسمیرو، هافبک برزیلی خود اجازه جدایی و رفتن به النصر را می‌دهد.
    منچستریونایتد جیدن سانچو و آنتونی را به تیم‌های لیگ عربستان پیشنهاد کرده و برای هر وینگر خود 50میلیون پوند می‌خواهد تا بخشی از هزینه‌ای را که برای آنها شده است، جبران کند.
    آرتورو ویدال، هافبک 36ساله و شیلیایی که سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس، بایرن‌مونیخ، بارسلونا و اینتر را دارد به باشگاه کولو کولوی شیلی، تیم دوران نوجوانی خود پیوست.
    دکو، مدیر ورزشی بارسلونا در واکنش به علاقه بایرن‌مونیخ به جذب رونالد آرائوخو، این بازیکن را غیرقابل فروش دانست و گفت: «به فروش او فکر نمی‌کنیم. او فروشی نیست. رونالد یکی از بازیکنان کلیدی برای آینده بارسلوناست.»
    لوکا رومرو، وینگر آرژانتینی به‌صورت قرضی از میلان به آلمریا پیوست.
    تیاگو ژالو تا تابستان2026 به یوونتوس پیوست. این تیم ایتالیایی بابت این انتقال مبلغ 3.6میلیون یورو به لیل پرداخت می‌کند که این مبلغ قابل پرداخت در 3قسط متفاوت در فصل مالی 25-2024 است.
    الشباب عربستان و نیوکاسل بر سر انتقال میگل آلمیرون با مبلغ 30میلیون یورو به توافق موقت دست یافتند. آلمیرون آماده این انتقال است اما هنوز معامله تکمیل نشده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید