• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 4 بهمن 1402
کد مطلب : 216643
+
-

نكته بازی

خیلی خیلی سخت بود!
احتمالا در تمام آسیا فقط یک نفر پیدا می‌شود که عقیده داشته باشد گروه ایران در جام ملت‌ها سخت بود و آن یک نفر هم امیر قلعه‌نویی است! دیروز مسابقات مرحله گروهی در حالی با بازی با امارات برای ایران به پایان رسید که امیرخان در نشست خبری پیش از این بازی گفته بود: «گروه ایران یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات بود. هنگ‌کنگ و فلسطین در هر گروه دیگری بودند صعود می‌کردند.» صعود از مرحله گروهی که برای همه اتفاق می‌افتد و خیلی باید زحمت بکشی که از بین 24تیم، جزو 16صعود‌کننده نباشی! با این همه بد نیست امیرخان بداند در تمام طول تاریخ و از بین 32بار مصاف ایران با این 3 تیم، آنها فقط یک پیروزی دوستانه مقابل ما داشته‌اند. حقیقتا که قرعه سختی بود!

همین‌ها را می‌خریدی یحیی می‌ماند
پرسپولیس در شروع فصل نقل‌وانتقالات زمستانی 2بازیکن جدید خریده که دست‌کم روی کاغذ انتظار می‌رود بتوانند برای این تیم راهگشا باشند؛ عبدالکریم حسن قطری در پست دفاع چپ و عیسی آل‌کثیر در خط حمله. این خریدها باعث شده فیتیله انتقادها از رضا درویش تا حدی پایین بیاید و هواداران برای تعیین تکلیف کادر فنی فرصت بیشتری به او بدهند. در این میان اما یک نکته همچنان مجهول است؛ اینکه اگر منابع مالی وجود داشت و می‌شد چنین خریدهایی انجام داد، چرا در دوران یحیی گل‌محمدی چنین امری صورت نپذیرفت تا این مربی ابزار بیشتری داشته باشد و احیانا بتواند نتایج بهتری هم بگیرد؟ بله، خب! در آن صورت احتمالا یحیی در پرسپولیس می‌ماند و این چیزی نبود که زیاد باب طبع مدیریت باشگاه باشد. به هر جهت خسته نباشید آقای درویش!

این داستان تمام نمی‌شود
اگرچه برانکو ایوانکوویچ تا‌کنون 2بار به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده و حتی در آستانه معرفی سرمربی جدید سرخپوشان از سوی باشگاه هستیم اما همچنان شایعات زیادی در مورد بازگشت مربی کروات به ایران به گوش می‌رسد. به روایت روشن‌تر، همچنان هستند کسانی که می‌گویند: «منتظر باشید، برانکو برمی‌گردد!» یک دلیلش وضعیت متزلزل این مربی در تیم ملی عمان است که به هر حال به پایان همکاری نزدیک شده و دلیل دیگرش محبوبیتی که او بین هواداران دارد. در حقیقت خیلی‌ها آرزو دارند دوباره برانکو را روی نیمکت تیم محبوب‌شان ببینند و ترجیح می‌دهند منتفی شدن این مسئله را باور نکنند. مطمئن باشید حتی اگر سرمربی جدید تیم معرفی هم شود، این داستان به پایان نمی‌رسد و خیلی‌ها قصه بازگشت برانکو را از ابتدای فصل بعد استارت خواهند زد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید