• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 2 بهمن 1402
کد مطلب : 216453
+
-

خشم پسر جنایت آفرید

جنایی
خشم پسر جنایت آفرید

«نتوانستم خشم خود را کنترل کنم و حالا به‌شدت عذاب وجدان دارم.»
این کلیشه ای‌ترین جمله‌ای است که قاتلان پس از دستگیری بیان می‌کنند؛ درست مثل پسر جوانی که شنبه گذشته در یک درگیری جان پدرش را گرفت.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 11 صبح شنبه در یکی از خیابان‌های غرب پایتخت رخ داد. پسری جوان با پدر حدودا 70ساله‌اش در خیابان درگیر شد و با ضربه چاقو او را به قتل رساند.
این پسر 27ساله پس از دستگیری در حالی که گریه می‌کرد، گفت به‌شدت نادم و پشیمان است. وی توضیح داد: من قصد گرفتن جان پدرم را نداشتم و همه‌‌چیز در یک لحظه و به‌خاطر عدم‌کنترل خشمم اتفاق افتاد. پدرم بنگاه    املاک و وضع مالی خیلی خوبی داشت. او حدود 10سال قبل ما را ترک کرد و رفت. من و برادرانم کار می‌کردیم تا خرج زندگی‌مان تامین شود. همیشه از پدرم به‌خاطر این اتفاق ناراحت بودم تا اینکه مدتی قبل مادرم بیمار شد. هزینه درمان مادرم خیلی سنگین بود.  سراغ پدرم رفتم که از او برای تامین مخارج درمان مادرم پول بگیرم. هرچند او به من وعده داد که به‌زودی مبلغی پول به حسابم واریز می‌کند اما چند روز گذشت و خبری نشد. روز حادثه بازهم سراغش رفتم اما با او درگیر شدم و گذشته را پیش کشیدم. به او گفتم که تو ما را ترک کردی و پدرم ناگهان به سمت مغازه‌اش رفت و دشنه‌ای برداشت. سپس برگشت و با دشنه ضربه‌ای به‌صورتم زد. به قدری عصبانی شدم که اصلا کنترلی بر رفتارهایم نداشتم و با چاقویی که همراهم بود به جان پدرم افتادم. وی ادامه داد: من نمی‌خواستم جان پدرم را بگیرم و به‌شدت ناراحت و پشیمانم.ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و من می‌توانستم خشمم را کنترل کنم تا چنین اتفاقی رخ نمی‌داد و الان پدرم زنده بود. می‌دانم که قطعا تا زمانی که زنده هستم باید با این عذاب وجدان زندگی کنم.
این پسر جوان پس از بیان جزئیات قتل پدرش، با قرار قانونی روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید