• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 2 بهمن 1402
کد مطلب : 216450
+
-

با مردم

به مشکلات 118رسیدگی شود
در تمام دنیا تماس با سامانه‌هایی که شهروندان را برای دریافت اطلاعات شهری راهنمایی می‌کنند رایگان است اما تماس با 118در کشور ما مشمول دریافت هزینه می‌شود. معمولا هم بعد از تماس مدتی طول می‌کشد تا اپراتور پاسخگو باشد. مشکل دیگری که خودم شخصا چند بار با آن مواجه بوده‌ام دریافت اطلاعات اشتباه در مورد تلفن و آدرس درخواستی‌ام بوده که به همین دلیل مجبور به تماس مجدد شده‌ام. این موضوع موجب تلف شدن زمان و هزینه کاربران می‌شود.
خان‌محمدی از تهران

مشکلات کانال فاضلاب خیابان ابن‌سینای خراسان‌رضوی
مشکلات کانال فاضلاب خیابان ابن‌سینا منتهی به شهرک المهدی(عج) استان خراسان‌رضوی اهالی را کلافه کرده است. انتشار بوی نامطبوع از این کانال خصوصا در فصل گرما و تجمع حشرات و جانوران موذی که موجب انتقال بیماری‌های گوناگون می‌شوند ساکنان این محدوده را نگران و مستاصل کرده است. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا فکری به حال این وضع بکنند.
مرادی از خراسان‌رضوی

تعيین تکلیف ساختمان مخروبه‌ کوچه امامزاده یحیی(ع)
ساختمانی متروکه و مخروبه درخیابان پانزده خرداد شرقی کوچه امامزاده یحیی(ع) دقیقا روبه‌روی امامزاده وجود دارد که سال‌هاست به‌علت اختلاف بین سازمان‌ها به حال خود رها شده و علاوه بر ظاهر ناخوشایند تبدیل به محلی برای تجمع معتادان و سگ‌گردانی شده است. اهالی درخواست تعیین تکلیف هرچه زودتر وضعیت این ملک را دارند.
رضا از تهران

پیامک
آلودگی هوای شهرستان لنجان را رفع کنید

متأسفانه فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف به‌ویژه کارخانه ذوب‌آهن موجب آلودگی شدید هوای شهرستان لنجان واقع در استان اصفهان شده است. با توجه به فعالیت دائمی این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تقریبا در تمام روزهای سال هوای این منطقه آلوده است و آلودگی آن بارها به مرز بحران و هشدار رسیده است. این وضعیت موجب بیماری افراد به‌ویژه کودکان و سالمندان می‌شود. ضروری است مسئولان راهکاری عاجل برای رفع این مشکل پیدا کنند.
دادخواه از لنجان

پرداخت اقساط مسکن ملی خارج از توان متقاضیان است
 قرار است با اجرای طرحی به نام مسکن ملی قشر کم‌درآمد جامعه خانه‌دار شوند که طرح بسیار خوبی است. مشکل اینجاست که اقساط این طرح بسیار بالاست و بازپرداخت آن در توان اکثر افراد نیست. من یک کارگر هستم با ماهی 7 میلیون تومان حقوق و 2 فرزند که اجاره خانه هم می‌دهم. با این وضعیت چطور می‌توانم 3 ‌ماه یک ‌بار 20میلیون تومان بابت قسط مسکن ملی بپردازم؟ خواهشمندم مسئولان مجری این طرح در مورد رقم اقساط آن بازنگری و تجدیدنظر و آن را مطابق با توان افراد کم‌درآمد تعیین کنند.
 یک کارگر از قم

حذف بسته‌های اینترنت نامحدود
 بعد از افزایش تعرفه اینترنت و با وجود تأکید وزارت ارتباطات وسازمان رگولاتوری مبنی بر ‌حذف نشدن بسته‌های اینترنتی، اپراتورها اقدام به حذف بسته‌های اینترنتی نامحدود از لیست پیشنهادهایشان کرده‌اند. این کار تخطی از دستور وزارت ارتباطات و نادیده گرفتن قانون است. بر این اساس ضروری است با اپراتورهای متخلف برخورد شود.
پیام از تهران

پیام
نصب پنل‌های خورشیدی در سازمان‌ها

خوشبختانه کشور ما به لحاظ جغرافیایی در بیشتر اوقات سال از نعمت تابش آفتاب برخوردار است. می‌توان با نصب پنل‌های خورشیدی خصوصا برای سازمان‌هایی که مصرف انرژی بالایی دارند از این نعمت خداداد به رایگان استفاده کنیم و در زمینه مصرف برق و گاز صرف‌جویی قابل‌توجهی داشته باشیم.
مریم از تهران

گشایش گذرگاه مواصلاتی رائیز- بخوان در هرمزگان
مردم خطه فارغان استان هرمزگان چشم‌انتظار گشایش گذرگاه مواصلاتی رائیز به بخوان هستند. این گذرگاه از مجاورت تونل تنگه‌زاغ آغاز و بعد از عبور از روستای سیرمند به گردنه‌ای ختم می‌شود که حد فاصل رائیز به روستای گردشگری بخوان است. درصورت افتتاح و بهره‌برداری از این گذرگاه علاوه بر کم‌شدن بار ترافیکی محور مواصلاتی بندرعباس به سیرجان گردشگری این منطقه نیز رونق خواهد گرفت و دسترسی اهالی خطه سیرمند به مرکز بخش فارغان راحت‌تر و زمان سفرشان کوتاه‌تر خواهد شد.
جمعی از اهالی خطه فارغان

نظارت بر فروش قرص‌های لاغری در عطاری‌ها
با افزایش میل به لاغری، به‌خصوص در نوجوانان و جوانان، عطاری‌ها هم شروع کرده‌اند به تبلیغ و فروش قرص و محصولات لاغری. بسیاری از این داروها بسته‌بندی معتبر و موردتأیید وزارت بهداشت و استاندارد را ندارند و معلوم نیست محتویات آنها چیست. از آنجایی که موادی مانند آمفتامین موجب بی‌اشتهایی و در نتیجه لاغری افراد می‌شود و اعتیادآور است. از مسئولان درخواست داریم تا عطاری‌ها را برای عرضه و فروش این قبیل محصولات ملزم به دریافت مجوز از وزارت بهداشت کنند.
حسن‌زاده از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید