• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 216006
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYlWA
+
-

با مردم

به سپرده‌گذاران در موعد مقرر وام بدهند
درست است که 2 مقوله ازدواج و فرزندآوری از اولویت‌های پرداخت وام توسط بانک‌ها هستند اما این درست نیست که به‌دلیل پرداخت چنین وام‌هایی جلوی سایر وام‌ها را بگیرند آن هم در شرایطی که دریافت‌کنندگان وام‌های ازدواج و فرزندآوری هم مدام اعلام می‌کنند که در دریافت وام مشکل دارند.از ۶‌ماه قبل برای دریافت وام درطرح نگین آتیه با سود ۲۱‌درصد بانک سپه سپرده‌گذاری کردیم.اکنون20روز است که می‌خواهیم وام بگیریم. مسئول بانک می‌گوید در تهران فعلا فقط وام ازدواج و فرزندآوری می‌دهیم!آیا این انصاف است که باپول امثال من که چندین‌ماه است سپرده‌گذاری کرده‌ام، به بقیه بدون سپرده‌گذاری وام بدهند؟
دفاعی از تهران

مرمت دست‌اندازهای خیابان آرش شرقی در محدوده دستگردی
تمام مسیر خیابان آرش شرقی منشعب از خیابان دستگردی از ابتدای مسیر تا پس از تونل آرش و ورودی اتوبان مدرس شمال پر از دریچه‌های فاضلاب است. این دریچه‌ها به‌دلیل اینکه در مسیر تردد خودروها قرار دارند نشست کرده و از کف خیابان پایین‌تر رفته‌اند و تبدیل به‌دست‌انداز شده‌اند. این وضع هم به‌خودروها خسارت می‌زند هم باعث بروز تصادفات به‌خصوص برای افراد ناآشنا می‌شود. لطفا این دست‌اندازها هم سطح با خیابان شوند.
اسماعیلی از تهران

پیامک
مزاحمت پارک خودرو در خیابان ماندلا
تعدادی خودرو بی‌توجه به موقعیت خیابان نلسون‌ماندلا ازجمله ترافیک سنگین و همیشگی، ورودی باریک، قرار گرفتن در مسیر خیابان‌های متعدد و... خودروهای خود را در ابتدای خیابان نلسون‌ماندلا در ورودی شهنواز(گلستان) پارک می‌کنند درحالی‌که در سراسر مسیر تابلوی حمل با جرثقیل به چشم می‌خورد. این خیابان درست در جایی است که خودروها از مسیر اتوبان مدرس به سمت جنوب وارد آن می‌شوند تا به نقاط مرکزی بروند یا با ورود از کوچه‌های فرعی به ولیعصر و بزرگراه چمران برسند. پارک کردن این خودروها گاه باعث پس‌زدن ترافیک به داخل مدرس شده و وضعیت بدی رقم می‌زند. پیشنهاد می‌شود این قبیل خودروها با جرثقیل حمل شده و مشمول جریمه سنگین هم بشوند.
ضیایی از تهران

رها‌سازی‌ فاضلاب در بومهن شهروندان را نگران کرده است
تعداد زیادی از آپارتمان‌های بومهن که به شبکه فاضلاب متصل نیستند و به‌طورغیر قانونی اقدام به حفر چاه و نصب منبع در منازل‌شان کرده‌اند به هنگام تاریکی هوا، فاضلاب منازل‌شان را درجوی‌های خیابان رها می‌کنند.جدا از بوی تعفنی که به‌دلیل این اقدام در تمام محله‌های شهر می‌پیچد انجام این کار غیرقانونی و غیربهداشتی است و موجب سرایت انواع بیماری‌ها خواهد شد و نقض مسلم حقوق سایر شهروندان است.مسئولان باید با این متخلفان برخورد جدی و قانونی داشته باشند.
مدنی از بومهن

پیام
درخواست جلوگیری از فعالیت کارخانه سیمان نیلکوه را داریم
معلوم نیست کارخانه سیمان نیلکوه در استان گلستان چطور توانسته مجوز احداث را آن هم دردل طبیعت ومیان فضای سبز این دهستان بگیرد.وجود وفعالیت این کارخانه علاوه بر آلودگی طبیعت زیبا وبکر این منطقه، موجب آلودگی آب‌وهوای دهستان زیبای نیلکوه خواهد شد.این همه زمین خالی و عاری از فضای سبز در گوشه‌وکنار این کشور وجود دارد چرا ازآنها استفاده نمی‌شود؟ ما اهالی استان گلستان خواهان توقف فوری فعالیت این کارخانه هستیم.
جمعی از اهالی استان گلستان

شهرستان‌های تفکیک شده از زابل امکانات رفاهی ندارند
مدتی قبل شهرستان بزرگ زابل که در شمال استان سیستان و بلوچستان واقع شده به شهرستان‌های کوچک تقسیم شد. متأسفانه از این تقسیم بندی تنها نام شهرستان به این مناطق تعلق گرفت و خبری از امکانات رفاهی و شهری برای هیچ‌کدام از آنها نیست؛ مثلا شهرستان نیمروز که خود من ساکن آن هستم ازکمترین امکانات بی‌بهره است.نه خبری از فضای سبز مناسب و مرکز تفریحی هست و نه نصب چراغ و تیر برق در معابر عمومی و خیابان‌های اصلی. بهتر است مسئولان قبل از چنین تصمیمات و اقداماتی زیرساخت‌های ضروری آن را سنجیده و مهیا کنند.
نعمت‌الله از نیمروز

وضعیت جاده کمربندی آمل به چمستان مناسب و ایمن نیست
جاده آمل محدوده امامزاده عبدالله به چمستان بسیار ناایمن است چون هم عرض کمی دارد و به‌اصطلاح باریک است و هم روشنایی کافی ندارد. این اشکالات می‌تواند زمینه‌ساز تصادف و به بار آمدن خسارات جانی و مالی شود.از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به تعریض و تعبیه روشنایی مناسب این جاده اقدام کنند.
چاووشی از آمل

 

این خبر را به اشتراک بگذارید