• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 21 دی 1402
کد مطلب : 215272
+
-

با مردم

کارمندان توانیاب از پرداخت مالیات معاف شوند
مسلما به‌دلیل محدودیت‌هایی که عزیزان توانیاب با آن روبه‌رو هستند تامین هزینه‌های زندگی برای‌شان بسیار سخت‌تر از افراد عادی ‌است، درحالی‌که باید مثل سایر افراد مالیات بپردازند. خود من توانیاب هستم که 2 فرزند دارم و هنوز مستأجرم. به‌عنوان یک کارمند آن هم با محدودیت‌های ویژه و مخارج چند‌برابری نسبت به دیگران(به‌دلیل دریافت داروهایی که روزبه‌روز هم گران‌تر می‌شود) ابدا دخل و خرجم با هم نمی‌خواند. اگر تسهیلات و امکانات ویژه‌ای که حق این قشر به‌عنوان شهروندان یک جامعه ایجاد و در اختیارشان قرار نمی‌گیرد پس مالیات‌شان هم نباید مطابق با بقیه افراد باشد.
نصرت از تهران

 پروژه فاضلاب چادگان را به سرانجام برسانید
4سال از کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهرستان چادگان می‌گذرد اما هنوز هیچ چشم‌انداز روشنی از تمام شدن پروژه دیده نمی‌شود. دلیل این اهمال‌کاری چیست؟ مسلما تکمیل و بهره‌برداری از این طرح کمک بزرگی به محیط ‌زیست و مردم این شهرستان خواهد کرد.
بازغی از چادگان

امکان حذف اطلاعات کاربران از اپلیکیشن‌ها فراهم شود
اخیرا هکرها با نفوذ به اپلیکیشن اسنپ‌فود به اطلاعات مشتریان آن دسترسی پیدا کردند و این موضوع موجب نگرانی و احساس ناامنی مردم شد. بهترین راه برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی این است که کاربران قادر به حذف اطلاعات و اکانت خود، چه به‌صورت موقت و چه دائم بعد از ثبت سفارش باشند. بسیاری از اپلیکیشن‌های خارجی برای جلب اعتماد و امنیت کاربران‌شان این امکان را فراهم کرده‌اند.لازم است اپلیکیشن‌های داخلی هم با فراهم آوردن چنین امکانی جلو  سوءاستفاده هکرها را بگیرند.
سامان از تهران

دردسرکارخانه‌های تولید ماسه در روستای خمس خلخال
فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه در روستای خمس شهرستان خلخال موجب بلند شدن گرد و خاک دائمی وآلودگی هوا شده است. این وضعیت به زمین‌های زراعی و باغ‌های میوه آسیب وارد و محصولات کشاورزان و دامداران منطقه را نابود کرده است به‌طوری که بسیاری روستا را ترک و ناچار به مهاجرت شده‌اند. از مسئولان درخواست داریم هر چه زودتر با تعطیل‌کردن این کارخانه‌ها زمینه را برای بازگشت مجدد روستاییان فراهم کنند.
یاراحمدی از روستای خمس خلخال

 ایجاد فضای سبز بر بام آپارتمان‌ها
یکی از راهکارهایی که هم به زیباتر شدن و هم پاکیزگی هوای شهر کمک می‌کند ایجاد فضای سبز بر پشت‌بام‌ آپارتمان‌ها و منازل مسکونی است. در این زمینه مسئولان می‌توانند با فراهم آوردن تسهیلات و اعطای وام به شهروندان آنها را تشویق به انجام این کار کنند.یقینا افراد زیادی از این طرح استقبال خواهند کرد.
یک معلم بازنشسته از تهران

جانمایی مخازن زباله در خیابان خردمند شمالی شهرک قدس
مدتی است مخازن زباله خیابان خردمند شمالی در شهرک قدس کم شده‌اند که ممکن است به سرقت رفته باشند. در‌هر‌صورت اصل موضوع این است که این خیابان همانند گذشته نیازمند سطل زباله است.
دادکار از تهران

آسفالت خیابان شهید جهان‌آرا نیازمند مرمت است
آسفالت خیابان شهید جهان‌آرا در محله جهاد و خیابان کاج شمالی به‌خصوص محدوه خیابان چهاردهم از بین رفته و نیازمند مرمت و بهسازی است.
دانشمند از تهران

آب شرب ناسالم در اهواز
مدت‌هاست آبی که در لوله‌های شهری اهواز جاری است نه‌تنها قابل شرب که مناسب شست‌وشو هم نیست. مسئولان برای تامین آب شرب سالم این شهر اقدامی کنند.
صادقی از اهواز

 

این خبر را به اشتراک بگذارید