• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 18 دی 1402
کد مطلب : 214895
+
-

پاسخگویی مدیران ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سامانه‌ سامد

خبر اول
پاسخگویی مدیران ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سامانه‌ سامد

مدیران عامل شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی شهر تهران با حضور در دفتر ارتباطات مردمی استانداری تهران به تماس‌های تلفنی شهروندان درخصوص مسائل و مشکلات حوزه حمل‌ونقل عمومی پایتخت پاسخ دادند.
به‌گزارش همشهری، شهروندان برای ارتباط با مدیران ناوگان حمل‌ونقل عمومی از طریق شماره111 سؤالات و مطالباتشان در این حوزه را مطرح کردند. بیشترین تماس‌های شهروندان از طریق سامانه سامد مربوط به حوزه اتوبوسرانی بود و تعدادی از کارکنان و رانندگان شرکت واحد هم درخواست‌های خود در مورد مسائل رفاهی، قراردادی و درآمدی را مطرح کردند. بخش زیادی از درخواست‌های کارکنان و رانندگان اتوبوسرانی، مربوط به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان قراردادی، عدم‌اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، نداشتن مسکن و عدم‌اختصاص حقوق اضافه‌کاری بود که مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد به سؤالات آنها پاسخ  و مطالبات آنها را برای پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داد و اعلام کرد که  طرح طبقه‌بندی مشاغل توسط مشاور در دست بررسی است و تا پایان سال‌جاری، اجرایی خواهد شد. او گفت: «درخصوص تامین مسکن، منتظر هستیم تا طرح کلی شهرداری تهران که در دست مطالعه و بررسی است، ابلاغ شود و سپس براساس سهمیه اختصاص یافته، نسبت به تأمین مسکن برای کارکنان واجد شرایط این شرکت اقدام می‌کنیم.»
برخی دیگر از تماس‌های شهروندان با مدیرعامل شرکت واحد درباره کمبود اتوبوس در برخی خطوط، فرسودگی اتوبوس‌ها و تقاضای حذف خطوط ویژه در برخی معابر بود که علیزاده ضمن دستور بررسی و پیگیری این مطالبات، تأکید کرد: «به‌تدریج، با ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت، بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به کمبود یا فرسودگی اتوبوس‌ها یا طولانی بودن سرفاصله حرکت آنها رفع خواهد شد.»
علاوه بر حوزه اتوبوسرانی، برخی تماس‌های شهروندان درباره حوزه تاکسیرانی بود که مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی به آنها پاسخ داد. اغلب تماس‌های مربوط به حوزه تاکسیرانی، درباره تغییر یا ایجاد خطوط تاکسی یا اضافه شدن وَن به برخی از خطوط بود. همچنین، رانندگان تاکسی نیز مطالبات رفاهی خود را با مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مطرح کردند و وحدت‌کار، ضمن پاسخ به شهروندان و تاکسیرانان، خواسته‌های آنها را برای بررسی و پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید