• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 18 دی 1402
کد مطلب : 214856
+
-

اقتصاد انقباضی در منچستر

اقتصاد انقباضی در منچستر

سر جیم رتکلیف که 25درصد سهام باشگاه منچستریونایتد را در دست دارد، می‌خواهد هزینه‌ها را کاهش دهد. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها رهایی از شر بازیکنان با دستمزد بالاست. کاسمیرو هنوز دوسال‌ونیم دیگر با باشگاه قرارداد دارد. این برزیلی که با 60میلیون پوند از رئال مادرید خریده شد، هفته‌ای 350هزار پوند حقوق می‌گیرد و در حال‌حاضر 30میلیون پوند تا پایان فصل برای باشگاه هزینه دارد. باشگاه‌های عربستانی ازجمله النصر به خرید کاسمیرو علاقه دارند. آزاد کردن سانچو و قرض دادن این بازیکن به دورتموند و همچنین قرض دادن فان‌دبیک به اینتراخت فرانکفورت و پس فرستادن رگیلون به تاتنهام در راستای کاهش همین هزینه‌هاست. بعید است تن‌هاخ فصل آینده نیز سرمربی تیم باشد، چرا که او هزینه‌های زیادی را برای بازیکنان متوسطی نظیر آنتونی و دیگران به باشگاه تحمیل کرده است. اگر تن‌هاخ بماند، اختیاری برای خرید و فروش بازیکن نخواهد داشت. به‌نظر می‌رسد رتکلیف می‌خواهد از ریخت و پاش در منچستر جلوگیری کند.
   سانچو در آستانه انتقال قرضی از منچستریونایتد به دورتموند با رقمی در حدود 5.3میلیون یورو است. منچستریونایتد از اینکه رقم این انتقال علنی شده بسیار عصبانی است چون آنها او را با مبلغ 85میلیون از همین دورتموند خریده بودند و قرار است بخشی از دستمزد این بازیکن در این انتقال قرضی توسط باشگاه آلمانی پرداخت شود.
   شیاطین سرخ و اسپرز با توپچی سابق مرتبط هستند. دانیل مالن هلندی که بازیکن سابق آرسنال بوده، با آمدن سانچو می‌تواند به انگلیس برگردد. بورسیا دورتموند ممکن است به فروش مهاجم دورتموند با مبلغی در حدود 26میلیون پوند فکر کند.
   به کالوین فیلیپس گفته شده که اگر نتواند به یوونتوس برود، منچسترسیتی را باید با یونایتد تعویض کند. خود این هافبک انگلیسی عاشق شهر میلان و طرفدار اینتر است.
   باشگاه سویا به‌دنبال انتقال قرضی هانیبال مجبری هافبک جوان منچستریونایتد است. اورتون هم به این بازیکن علاقه دارد و در تلاش برای ربودن این بازیکن از چنگ سویاست.
   یک بازیکن جوان دیگر من‌یونایتد هم ممکن است در زمستان جدا شود. ویارئال علاقه‌مند به جذب فاکوندو پلیستری وینگر یونایتد است.
   منچستریونایتد مذاکرات با تاتنهام برای جذب رایان سسنیون را آغاز کرده است.
   2‌باشگاه من‌یونایتد و چلسی شرایط دووبیک ستاره خیرونا را از نزدیک دنبال می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید