• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 18 دی 1402
کد مطلب : 214854
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgrKg
+
-

نقل و انتقالات

    درحالی‌که تاتنهام در آستانه جذب رادو دراگوسین، ستاره جنوا بود، شاید ناپولی این بازیکن را هایجک کند. جنوا برای این بازیکن 30میلیون یورو می‌خواهد.
   چلسی به تیاگو سیلوا اعلام کرده تابستان آینده می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. این مدافع 39ساله ممکن است به فلومیننزه برود.
   ساشا کالادژیچ، مهاجم اتریشی ولورهمپتون با قراردادی قرضی تا انتهای فصل به اینتراخت فرانکفورت پیوست. کالادژیچ که تابستان۲۰۲۲ از اشتوتگارت به لیگ برتر رفت، در همان نخستین بازی‌اش به‌شدت مصدوم شد و تمام فصل را از دست داد. او این فصل در ۱۳بازی، ۳گل به ثمر رساند اما مجددا به بوندس‌لیگا بازگشت.
   دین هویسن، مدافع وسط ۱۸ساله هلندی با قراردادی قرضی و بدون بند خرید از یوونتوس به رم پیوست. هویسن این فصل یک بازی در سری‌آ و برای تیم اصلی و ۱۱بار در سری سی و برای تیم دوم یوونتوس به میدان رفته بود.
   جردن هندرسون هم مثل فیرمینو و فابینیو هم‌تیمی‌های سابقش از حضور در عربستان ناراحت است و قصد دارد به اروپا برگردد. گزینه‌های زیادی برای او وجود دارد؛ ازجمله نیوکاسل، سلتیک، لیورپول، چلسی و یک باشگاه آلمانی که نامش فاش نشده است.
   فنرباغچه برای راده کرونیچ هافبک میلان پیشنهاد 4میلیون یورویی ارائه کرده است.


   تیمو ورنر به‌صورت قرضی با بند خرید اختیاری به تاتنهام می‌پیوندد. این انتقال توسط مارکو روزه، سرمربی لایپزیش هم مورد تأیید قرار گرفته. پیش از این منچستریونایتد هم به این مهاجم سابق چلسی علاقه داشت اما گفته می‌شود یونایتد دنبال جذب کریم بنزما از الاتحاد تا پایان فصل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید