• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 دی 1402
کد مطلب : 214727
+
-

همه مواضع مرزی صهیونیست‌ها زیرآتش حزب‌الله

دریچه
همه مواضع مرزی صهیونیست‌ها زیرآتش حزب‌الله

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان طي سخنانی در مراسم هفتم درگذشت «الحاج محمد یاغی» ملقب به «ابوسلیم» معاون اجرایی سابق دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد که با گذشت بیش از 90روز از جنگ با اشغالگران صهیونیست، همه مراکز دشمن و مواضع زیادی در پشت خطوط مقدم و شهرک‌ها در واکنش به حمله‌ها به غیرنظامیان هدف قرار گرفته است و هیچ مرکز نظامی مرزی صهیونیستی نمانده که چندبار هدف قرار نگرفته باشد.

670 عملیات حزب‌الله طی 90روز
سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود به حملات حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران و فعالیت‌های این گروه مقاومت پرداخت و گفت: از 8 اکتبر وارد نبرد با دشمن در جبهه جنوب شدیم و تا امروز که بیش از ۹۰ روز می‌گذرد، از نظر رسانه‌ای این جبهه مظلوم واقع شده است. طی این مدت تمامی مواضع مرزی و مواضع عمق خاک دشمن و شهرک‌ها هدف قرار گرفت و طی 3 ماه گذشته مقاومت بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داد که در برخی روزها تعداد عملیات‌ها به ۲۳ مورد می‌رسید.» به گفته دبیرکل حزب الله لبنان، ۴۸ مقر مرزی رژیم صهیونیستی و ۱۱ موضع در عمق خاک فلسطین اشغالی و ۱۷ شهرک صهیونیست‌نشین مورد هدف قرار گرفته است.

پاسخ حتمی به ترور العاروری
رهبر ارشد دینی لبنان همچنین افزود که ترور العاروری به‌طور حتم بدون واکنش و مجازات نخواهد ماند و پاسخ حتمی است؛ چون ما نمی‌توانیم درباره این حادثه ساکت بمانیم؛ لذا واکنش حتمی و اجتناب‌ناپذیر است.

تلفات دشمن سانسور می‌شود
دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که دشمن سانسور شدید رسانه‌ای درباره شمار کشته‌ها و مجروحان خود اعمال می‌کند و کارشناسان رژیم صهیونیستی شمار کشته‌شدگان را 3برابر آمار رسمی ارتش می‌دانند. دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه گفت که نیروهای مقاومت با هک اطلاعات 8 بیمارستان در اسرائیل متوجه زخمی شدن بیش از ۲ هزار نفر از نظامیان اسرائیلی شده‌اند؛ به‌طوری‌که تعداد زیادی از آنها دچار جراحات خطرناکی هستند یا اینکه پزشکان از آنها قطع امید کرده‌اند.»

تجهیزات منهدم‌شده صدهامیلیون دلار ارزش دارد
نصرالله در پاسخ به کسانی که مدعی هستند حزب‌الله فقط دکل‌های اسرائیل را می‌زند، گفت: اینها یا بی‌اطلاع یا جاهل هستند؛ ما تجهیزات روی دکل‌ها را هدف قرار می‌دهیم که صدهامیلیون دلار ارزش دارد و کنترل اطلاعاتی بر بخش بزرگی از لبنان را پوشش می‌دهد.

هدف جبهه مقاومت برای کاهش فشار میدانی از غزه
دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که هدف جبهه مقاومت در جبهه‌های لبنان، سوریه، عراق و یمن، فشار به کابینه دشمن و فرسودن آن و وارد کردن ضربات دردناک برای توقف جنگ غزه است. هدف دوم کاهش فشار میدانی از غزه است.

اهداف عملیات مقاومت عراق
دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره عملیات مقاومت عراق هم بیان کرد که علت اصلی، یاری به غزه است و دولت آمریکا از این موضوع نگران است. آمریکا در اوکراین با بحران روبه‌روست و در برابر شکست راهبردی بزرگي قرار دارد. از برکات گشودن جبهه حمایت از غزه از سوی مقاومت عراق این است که فرصتی واقعی برای رهایی از شر اشغالگران آمریکایی مهیا شده است. عراق نیازی به آمریکایی‌ها برای جنگ با داعش ندارد و آمریکا حامی داعش در سوریه است.

آمریکا داعش را در ایران به کار گرفت
دبیرکل حزب‌الله لبنان به انفجارهای تروریستی کرمان هم پرداخت و گفت که آمریکایی‌ها داعش را در ایران به‌کار گرفتند اما اکنون می‌گویند که ارتباطی با انفجار کرمان ندارند. وی در این ارتباط همچنین گفت: «این ساخته دست شما بود که دست به جنایت زد؛ چه کسی این روزها داعش را در سوریه فعال نگه داشته است؟ آنها به دنبال هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی هستند؟»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید