• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21468
+
-

مجلس به رأی اکثریت احترام بگذارد

همشهری 9تیر1377

وقایع‌اتفاقیه
مجلس به رأی اکثریت احترام بگذارد

مراسم تودیع عبدالله نوری برگزار شد: دکتر حسن حبیبی، معاون اول رئیس‌جمهور دیروز در مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله نوری ضمن ستایش از عملکرد 10ماهه دوران وزارت آقای نوری، رأی مردم را به رئیس‌جمهور، رأی به برنامه‌های وی و عملکرد وزارت کشور را در این جهت دانست. حبیبی تأکید کرد مجلس باید خط کلی خود را طبق خواست اکثریت تنظیم کند.

  نجف دریابندری: دادگاه کرباسچی یک محاکمه تاریخی است: در آن روزهایی که آقای کرباسچی بازداشت شده بود جمعی از نویسندگان و هنرمندان نامه‌ای خطاب به ریاست‌جمهوری منتشر کردند و من هم یکی از امضاکنندگان آن نامه بودم. در آن نامه تقاضا شده بود که اگر محاکمه‌ای برای آقای کرباسچی درپیش باشد، این محاکمه به‌صورت علنی و در معرض دید و شنید عموم مردم ایران صورت بگیرد. این کاری است که الان دارد می‌شود.

  آرژانتین - انگلیس، جنگ فالکلند این‌بار در سنت‌اتین: امشب در شهر سنت‌اتین، تیم انگلیس به مصاف رقیب دیرین خود، آرژانتین می‌رود. 12سال قبل در جام جهانی مکزیک مارادونا ستاره جنجالی فوتبال آرژانتین 2گل عجیب وارد دروازه شیلتون کرد، ابتدا با دست و سپس با یک حرکت استثنایی و به‌یادماندنی. این‌بار بزرگ‌ترین تهدید برای تیم انگلیس، گابریل باتیستوتا مهاجم ناآرام تیم آرژانتین است.

این خبر را به اشتراک بگذارید