• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 10 دی 1402
کد مطلب : 214032
+
-

با مردم

کارخانه گلبافت کرمان بازگشایی شود
از حدود یک سال قبل کارخانه گلبافت کرمان که تولید‌کننده پتو بود، در بخش گلباف تعطیل شد. این کارخانه در 125کیلومتری جنوب شرقی کرمان فرصت‌های شغلی زیادی برای ساکنان محروم منطقه ایجاد کرده بود و از یک‌سال قبل تاکنون بیش از صد خانوار شاغل در آن همگی اخراج و بیکار شده‌اند. صدای مردم گلباف را بشنوید.
احمدی از گلباف کرمان

تصرف منابع و چراگاه‌های روستای طالب چمن متوقف شود
از ساکنان روستای طالب چمن در هشترود آذربایجان‌شرقی هستیم که شغل‌مان دامداری است. مدتی است تخلفاتی در تصرف چراگاه‌های روستای طالب چمن صورت می‌گیرد و شکایت دسته‌جمعی اهالی روستا نیز به جایی نمی‌رسد. متولیان قضایی استان هر سال می‌گویند رفع تصرف شده و سال بعد دوباره همان وضع است. از مسئولان ارشد قوه قضاییه تقاضای پیگیری موضوع را داریم تا از مهاجرت اهالی جلوگیری شود.
اهالی روستای طالب چمن هشترود

جاده روستای جشتیوند چواری در لرستان تکمیل شود
روستای جشتیوند چواری از توابع نورآباد لرستان 600متر نیمه‌کاره دارد که هیچ زیرسازی و آسفالتی ندارد. سال‌هاست پیگیر آسفالت این مسیر هستیم که تاکنون به جایی نرسیده است. هر چه به فرمانداری و اداره راه مراجعه کرده‌ایم تاکنون موفق نبوده‌ایم. همین جاده باعث کوچ تعدادی از اهالی شده است و اگر به همین روند بماند کم کم روستا خالی از سکنه می‌شود.
اهالی روستای جشتیوند چواری

پیامک

رتبه‌بندی شامل معلمان بازنشسته شهریور 1401به بعد هم بشود
 چند روز قبل مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی خبر داد. ما هم برای پیگیری موضوع اقدام کردیم که مسئول پاسخگویی گفت چنین موضوعی صحت ندارد و رتبه‌بندی شامل معلمان بازنشسته ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نمی‌شود. آیا این همه بارگذاری مدارک توسط معلمان و این همه کنفرانس خبری توسط وزیر آموزش و پرورش و همچنین صحبت‌های رئیس صندوق بازنشستگی کشوری دروغ است؟
رضوانی از تهران

مسکن مهر کبودرآهنگ سال‌هاست نیمه‌کاره رها شده است
از 12سال قبل کار ساخت مسکن مهر 228واحدی کبودرآهنگ نیمه‌کاره رها شده است درحالی‌که بیش از 50درصد آن ساخته شده است. در این سال‌ها بخش‌های ساخته شده فرسوده و کلنگی شده و اراده‌ای هم برای تکمیل بنا و رفع نقایص وجود ندارد. ما هم همچنان خانه به دوش هستیم و پیگیر، که چه زمانی مسکن مهر فرسوده‌شده را تحویل می‌دهند!
کلامی از کبودرآهنگ همدان

یک هفته است آب محله چاهستانی‌های بندرعباس هدر می‌رود
از یک هفته قبل لوله آب شرب در محله چاهستانی‌های بندرعباس شکسته و آب با فشار هدر می‌رود و هرچه تماس می‌گیریم هیچ مسئولی پاسخگو نیست. به‌ همین دلیل آب در سطح خیابان جمع می‌شود که این امر ازبین رفتن آسفالت این منطقه را باعث می‌شود. با وجود تماس با سازمان آب و شهرداری هیچ اقدامی تاکنون برای رفع مشکل صورت نگرفته است.
موسوی از بندرعباس


 

این خبر را به اشتراک بگذارید