• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21389
+
-

کوتاه از سیاست

   نمایندگان کثیرالسفر

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت: در وبسایت پارلمان کانادا تعداد سفرهای نمایندگان، مدت اقامت، هدف و هزینه سفر و حتی کد بلیت خریداری شده توسط نماینده قابل مشاهده است. تحقق نظارت عمومی بهترین راه کاهش سفرهای غیرضرور نمایندگان است. پیش‌تر محمود صادقی، نماینده مردم تهران هم با اشاره به سفر بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت به وین برای حضور در اجلاس اوپک نوشته بود: تعجب کردم وزیرنفت همراه با ۴ نماینده مجلس به اجلاس اخیر اوپک سفرکرده بود. مخارج سفر نمایندگان از بیت‌المال پرداخت می‌شود.

   همه روحانیت مانند هم نیستند

صفحه توییتر منتسب به سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار کبیر انقلاب توییتی منتشر کرد که از روز جمعه بحث‌های مختلفی درباره آن در همان صفحه درگرفته است. در این توییت آمده است: بعضی تصور می‌کنند هرکسی که عمامه به سر دارد، به حکومت وصل است، وضعش خوب است، از داخل خبر ندارد.ضعیف‌ترین قشر جامعه امروز روحانیت است که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند و مشکلات معیشتی دارند اما مردم درک نمی‌کنند؛تعدادی روحانی را می‌بینند وفکر می‌کنند همه روحانیت مانند هم هستند.

   اسم رمز؛ تابستان داغ

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه این شهر که ایسنا آن را منتشر کرد، گفته است: کشور ایران ثروتمند است و بحران اقتصادی ندارد اما دشمن می‌خواهد وضعیت اقتصادی کشور را بحران زده نشان دهد و اسم آن را هم تابستان داغ گذاشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید