• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21382
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها


   بافت فرسوده خرم‌آباد

چهارراه طیب خرم‌آباد بافت‌های فرسوده زیادی دارد. مسئولان به این بخش رسیدگی کنند.

یک شهروند از لرستان



   بی‌توجهی به ساخت‌و‌ساز در مسیر مسیل‌ها

هر روز در رسانه‌ها خبر خسارت‌های جانی و مالی سیل را می‌بینیم. مسئولان باید فکری به حال مسیل‌ها بکنند. در شهرستان جلفا هم مسیلی وجود دارد که از نقشه شهر حذف و به محلی برای ساخت‌و‌ساز تبدیل شده است. چند نفر باید قربانی شوند تا به این موضوع رسیدگی شود؟

نادری از آذربایجان شرقی



   مشکل تعاونی سرم‌سازی در البرز

تعاونی سرم‌سازی در کرج از سال 81 زمینی را در اختیار مردم گذاشت. ما هم زمینی در قالب این تعاونی خریدیم. از سال 81 تا کنون می‌رویم و می‌آییم. پول هم داده‌ایم. در 2 سال گذشته قرار بود پروژه تکمیل شود ، اما الان کار را به پیمانکار دیگری واگذار کرده‌اند. پیمانکار جدید می‌گوید پولتان را بگیرید ما این زمین را به جای دیگری تحویل و بعد از ساخت سود می‌دهیم. مردم چند بار شکایت کرده‌اند، اما تا امروز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

یک شهروند از البرز



   ساخت‌و‌ساز با قطع درخت

چرا در اهواز حقوق شهروندی رعایت نمی‌شود؟ یکی از این حقوق در حوزه ورزش است. در بوستان شهرک نفت اهواز فضای سبز تخریب شده و درختان را قلع و قمع کرده‌‌اند و در حال ساخت‌و‌ساز هستند.

یک شهروند از خوزستان
 


   خط‌کشی خیابان‌ها در قم

خیابان مهدیه در بلوار شهید صدوقی دو طرفه است، اما چون خط‌کشی ندارد همه فکر می‌کنند یک‌طرفه است. همین موضوع مشکلات زیادی در تردد رانندگان ایجاد کرده است و بارها موجب تصاف شده. لطفا مسئولان شهرداری رسیدگی کنند.

یک شهروند از قم



  از شنا در پشت سد ها خودداری کنید

هر چند روز خبر مرگ یک نفر در پشت سد ها در اخبار خوانده و گفته می‌شود . تقریبا سال‌هاست که از مردم تقاضا می شود از شنا در پشت سد ها خودداری کنند. چرا برخی‌ها به این هشدا‌رها توجه نمی کنند؟ برای چنین اتفاق‌هایی تنها باید تاسف خورد. امیدواریم در آینده با اقداماتی که مسئولان انجام می دهند کمتر شاهد چنین اخباری باشیم .

مهربان نقی زاده  از آذربایجان غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید