• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 29 آذر 1402
کد مطلب : 212919
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست دوره‌ای شورای امنیت درباره قطعنامه2231 گفت: ایران با تأکید بر تعهدات الزام‌آور خلع‌سلاح هسته‌ای و عدم‌اشاعه، مانند سایر کشورهای عضو NPT، بدون درنظر گرفتن سطح غنی‌سازی، از حق ذاتی غنی‌سازی اورانیوم برای مقاصد صلح‌آمیز برخوردار است؛ تمام! ایران با تعهد به تعهدات بین‌المللی خود مصمم است از این حق استفاده کند.

سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در توضیح بازنشر نامه سال گذشته احمد توکلی، رئیس این سازمان به رئیس‌جمهور درخصوص واردات بدون ضابطه کالاهای اساسی توسط یک شرکت، گزارش داد: نامه مذکور و پیگیری‌های دولت، منجر به برخورد با متخلفان و کنار گذاشتن برخی از عوامل ذی‌مدخل شد. دیده‌بان از علت بازنشر این خبر پس از گذشت حدود یک‌سال، آن‌هم همراه با برخی اضافات کذب و افزودن نام برخی افراد بی‌ربط به پرونده و ارتباط دادن آن به پرونده فساد اخیر اطلاعی ندارد.

سردار رمضان شریف در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری‌های استانی و مدیران گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها با تأکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است، گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه‌های امیدآفرین پشتوانه نقش‌آفرینی رسانه‌های بسیج در این عرصه است.

عصر دیروز 28آذرماه1402 حکم دادگاه تجدید نظر حمیدنوری به‌صورت علنی اعلام شد و براساس این حکم حبس ابد حمیدنوری از سوی دستگاه قضایي سوئد تأیید شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید