• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 29 آذر 1402
کد مطلب : 212908
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qj9Py
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای فرهنگ

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از آغاز پروژه مرمت محل اقامت اجباری رهبر معظم انقلاب(اسکان در زمان پیش از انقلاب وسال 1356) در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
  
کتاب «قهوه تلخ در مرصاد» که خاطرات تلخ و شیرین مدافعان سلامت در نبرد با کروناست، نوشته مهدی عجم توسط انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر شده است.
 
محمود دولت‌آبادی، رمان‌نویس گفت: بخشی از فضای مجازی به سرگرمی‌های روزمره اختصاص یافته و ورود کتاب و رمان در اینستاگرام و دیگر فضاهای اجتماعی کم رنگ‌تر است.

سیاست‌هاهای فرهنگی و تبلیغی اربعین۱۴۰۳ در جلسه‌ای با حضور رئیس و جمعی از مسئولان ستاد فرهنگی اربعین در مرکز رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد تدوین شد.
مجموعه کتاب ۳جلدی «دریچه‌ای به حقیقت دنیا» نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی چهارشنبه ۲۹آذر با حضور حمید‌ملکی، قائم‌مقام حوزه‌های علمیه کشور، در انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود.

گلعلی بابایی، دبیر علمی شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال گفت: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه در4 بخش اصلی رمان، مجموعه داستان کوتاه، مستند و نقد ادبی به پایان رسیده و از لحاظ کمی در اکثر بخش‌ها نسبت به دوره قبل افزایش داشته‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید