• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 28 آذر 1402
کد مطلب : 212815
+
-

«بدانید من فاطمه هستم» در قاب و قالبی جدید

نگاهی گذرا به کتابی که پاییز امسال با عطری تازه به بازار آمد

کتاب
«بدانید من فاطمه هستم» در قاب و قالبی جدید

کتاب «بدانید من فاطمه هستم» پس از چند نوبت چاپ، اتفاقاً در پاییز امسال با طرح جلد جدید و در قطع و قالبی متفاوت اما نسبت به دیگر کتاب‌های مشابه در بازار، ارزان‌تر به بازار کتاب آمد و تجدید چاپ شد.
کتاب «بدانید من فاطمه هستم» که پیش از این توسط انتشارات موعود عصر به چاپ رسیده بود، پاییز امسال(۱۴۰۲) توسط انتشارات کتاب جمکران، منتشر و وارد بازار نشر شد.
این ‌کتاب که توسط واحد پژوهش مؤسسه فرهنگی موعود‌عصر گردآوری شده، با بهره‌گیری از حدود ۱۳۰منبع شیعه و سنی تلاش کرده مطالبی جامع از طول زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) جمع‌آوری کند تا کتابی به نسبت کامل و مفید برای مخاطبان علاقه‌مند به آشنایی با یگانه سرور زنان دوعالم باشد. نام این کتاب برگرفته از سخنان حضرت زهرا(س) در مواجهه با بزرگان مهاجر و انصار است؛ جماعتی که سودای قدرت، آنان را از درک و تصدیق حقایق، ناتوان ساخته واز جاده حق و صراط مستقیم منحرف کرده بود و حضرت خود را اینگونه به آنان معرفی می‌کند: «ای مردم، بدانید که من فاطمه‌ام و پدرم، محمد(ص) است. آغاز و انجام سخن من برحق است. آنچه می‌گویم ناروا نیست و آنچه انجام می‌دهم نیز بر ناروا تکیه ندارد.» سرفصل‌هایی که در این کتاب به آنها پرداخته شده شامل گذری بر اسرار تولد حضرت زهرا، شخصیت حضرت در کلام وحی، ولایت حضرت، سیمای حضرت در روز قیامت، اسرار و آثار تسبیح حضرت، دلایل مخفی بودن مزار حضرت، سخنان حضرت و خطبه‌های ایشان، کرامات و معجزات حضرت، فدک، شیعیان حضرت، دفاع حضرت فاطمه(س) از امامت و ولایت، حضرت و رسالت‌های اجتماعی و مناقب حضرت است. کتاب «بدانید من فاطمه هستم» در ۳۶۶صفحه و با قیمت ۲۱۰هزارتومان راهی ویترین کتابفروشی‌ها شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید