• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 28 آذر 1402
کد مطلب : 212763
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/GZELr
+
-

با مردم

جاده شمشک به دیزین بازگشایی شود
 چند سالی است که به بهانه ریزش کوه، جاده شمشک به دیزین مسدود شده‌است، درحالی‌که اگر اقدامات لازم برای بازگشایی ایمن این جاده صورت بگیرد، حجم بزرگی از ترافیک بزرگراه ‌همت وکرج کم  و دسترسی ‌ساکنان‌ شرق تهران به شمال کشور راحت‌تر و سریع‌تر خواهد شد.
شمشکی از تهران

خیابان‌های خیام و شوش نیازمند چند پل عابر پیاده هستند
خیابان‌های شوش و خیام به واسطه وجود مراکز خرید بسیار پرترددند و تقریبا در هیچ ساعتی از شبانه‌روز خالی از عبور و مرور مردم و خودروها نمی‌شوند.با توجه به این وضعیت نصب چند پل عابر پیاده نه‌ تنها به‌طور قابل توجهی از ترافیک خودروها به واسطه ازدحام و رفت‌وآمد مردم خواهد کاست بلکه جلوی تصادفات و خسارات مالی و جانی احتمالی آینده را هم خواهد گرفت.
عسگرآبادی از تهران

چرا اعطای وام ودیعه مسکن متوقف شده است؟
بعد از یک‌ماه دوندگی برای دریافت وام ودیعه مسکن بهانه آوردند که باید 2ضامن داشته باشید. با روانداختن به دوست و آشنا ضامن دوم را پیدا کردم و با مدارک کامل به بانک مراجعه کردم که گفتند جلوی همه وام‌ها را بسته‌اند و فعلا از وام خبری نیست! چرا بانکی به بزرگی بانک ملی از پرداخت یک وام 40میلیونی معذور است؟ آن وقت در این شرایط سخن از وام 300میلیونی می‌کنند!
سمایی از یزد

عرضه غذاهای ارزان نیازمند نظارت بیشتری است
به تازگی برخی رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها غذا را با قیمت‌هایی عرضه می‌کنند که با عقل جور درنمی‌آید. مثلا عرضه کباب هر سیخ 25هزار تومان نمی‌تواند با قیمت گوشت و سایر اقلام مورد نیاز آن در این روزها منطقی باشد. مسئولان تعزیرات و اصناف باید بررسی کنند که این اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها چه موادی در تهیه و توزیع غذای‌شان به‌کار می‌برند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.
رضایی از مشهد

پیامک
عرضه سهام تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بورس
عرضه سهام تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بورس، روزنه امیدی برای هواداران بود و اغلب با علاقه این سهام را خریدند. اکنون مدت‌ طولانی است که از عرضه سهام این 2 تیم در بورس می‌گذرد و از آن زمان این سهام نه معامله می‌شود، نه سودی در کار است. فعالیتی هم در بازار ندارند. مسئولانی که این وضع را رقم زدند چطور مردم را تشویق به خرید سهام این تیم‌ها کردند؟ چرا سهام این دو تیم در بورس تعیین تکلیف نمی‌شود؟ پول‌های بلوکه‌شده مردم تا کی باید در ضرر بمانند؟
پهلوانی از تهران

قطع چندین باره برق در یک روز در شهرک برق اهواز
روزانه 3-2 بار برق محله شهرک برق در اهواز قطع می‌شود که بارها باعث آسیب دیدن وسایل برقی مردم شده است. شرکت برق هم به گلایه‌های مردم اهمیت نمی‌دهد و حتی توضیحی  درباره علت این میزان قطع برق آن هم در محله شهرک برق نمی‌دهد.
حسنی از اهواز

بوستان شفق با تامین امنیت و اجرای طرح توسعه به مردم بازگردد
از مسئولان تقاضا داریم با اجرای طرح توسعه محلی و بازآفرینی در بوستان شفق نسبت به تامین امنیت این بوستان اقدام کرده و به مردم محله و رهگذران کمک کنند. بوستان شفق به مساحت ۴هزارمترمربع درضلع غربی بلوار جناح ازشمال به کوچه شهید دهزویی، از جنوب به خیابان شهیدان صفویان محصورشده است. هم‌اکنون به‌علت دیوار‌های کوتاه، ایجاد منفذ در دیوارها و اسکان موقت اراذل و اوباش و معتادان متجاهر، بدیهی‌ترین اصول اولیه در این بوستان رعایت نمی‌شود و آکنده از پسماند‌های متعفن است. همین آسیب‌ها و معضلات موجب شده بوستان شفق و کوچه‌های منتهی به بوستان،  برای تردد شهروندان مناسب نبوده و اهالی محله را به دردسر بیاندازد.
عاقبتی از صادقیه تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید