• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 25 آذر 1402
کد مطلب : 212581
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/48JM2
+
-

2 سال و این همه رشد!

نگاهی به روند توسعه امکانات منطقه 5 در 6سال اخیر که نشان می‌دهد طی دوره فعلی مدیریت شهری دوره ششم چه رشدی اتفاق افتاده است

رشد 2ساله امکانات و سرانه‌های منطقه5 خیره‌کننده است. این را در اینفوگرافی این صفحه می‌توانید ببینید و بخوانید که رشد در کدام‌یک از بخش‌ها رخ داده و در سال‌های گذشته این وضع چگونه بوده است.
در همه‌جا برای بررسی روند افزایشی یا کاهشی آمار همیشه دوره‌های همسانی انتخاب می‌شود مثلا 2سال اخیر و 2سال گذشته اما رشد سرانه‌ها در منطقه5 چنان واضح بوده که مقایسه آن با کل 4سال مدیریت شهری گذشته نیز قابل مشاهده است. برای بررسی شاخص‌های رشد در منطقه5، 11شاخص انتخاب شده که در 9بخش آن رشدی چشمگیر در منطقه رخ داده و در 2مورد نیز وضعیت 2سال اخیر نسبت به 4سال گذشته هنوز رشد نکرده است.
آمارها نشان می‌دهد در بخش مرمت و بهسازی آسفالت معابر، تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار، پیاده‌رو‌سازی‌ و اصلاح معابر، حذف دریچه‌های زائد در سطح معابر و همسطح‌سازی‌، احداث و بازسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی، جداره‌سازی‌ و بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر اصلی، ایمن‌سازی‌ بوستان‌ها، مرمت و بهسازی آسفالت مدارس و احداث مخازن آب زیرزمینی و تصفیه پساب آمار رشد خیره‌کننده‌ای در امکانات منطقه رقم خورده و این وضع بی‌شک در 2سال پیش‌رو نیز رو به جلو خواهد بود. همچنین در 2شاخص مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و ایمن‌سازی‌ نقاط حادثه‌خیز ترافیکی نیز راه برای رشد بیشتر از گذشته در پیش است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید