مرد 47ساله به همراه همسر و 2 فرزند 13 و 4سالهاش بر اثر گازگرفتگی جان باختند. به گفته سرهنگ بیژن بارسالاری، فرمانده انتظامی شهرستان زرقان در استان فارس، اعضای این خانواده شامگاه دوشنبه در خانهشان در زرقان به خواب رفته بودند كه متاسفانه بر اثر استنشاق گاز منوكسید كربن فوت كردند.
چهار شنبه 22 آذر 1402
کد مطلب :
212294
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/oYPr3
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved