• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 22 آذر 1402
کد مطلب : 212238
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/58gkv
+
-

نكته بازی

یعنی به تیم شما شخصیت نداد؟
واکنش‌ها به اخراج کی‌روش از قطر در این کشور ادامه دارد و در یکی از تازه‌ترین آنها، سردبیر نشریه الوطن با انتقاد از انتخاب کارلوس گفته:«از اول نباید انتخابش می‌کردیم. او در تیم‌های سابقش هیچ دستاوردی نداشته و فقط سرمربی تیم‌های اسم‌ورسم‌دار بوده است. سبک فوتبال او دفاعی است و به همین دلیل هم بازیکنان نتوانستند با این مربی ارتباط برقرار کنند.» خب البته شاید او دستاوردهای محسوس خیلی نداشته باشد اما هر بار از موافقان افراطی مربی پرتغالی سؤال کردیم او چه موفقیتی داشته، آنها گفتند «کی‌روش به تیم ملی ایران شخصیت داده است.» ما که نفهمیدیم منظورشان چیست اما به‌نظر می‌رسد کارلوس نتوانست به تیم‌های کلمبیا، مصر و قطر شخصیت بدهد و این تیم‌ها همانطور بی‌شخصیت ماندند.

2بازی سرنوشت‌ساز برای فرهاد
نتایج الاتحادکلبا در لیگ امارات، همچنان با وسواس و دقت از سوی رسانه‌های ایرانی دنبال می‌شود، چرا که هم مهدی قائدی در این تیم توپ می‌زند و هم فرهاد مجیدی برای دومین فصل پیاپی هدایت زردپوشان را برعهده دارد. بنابراین همه می‌دانند کلبا این فصل نتایج خوبی به‌دست نیاورده. آنها با 12امتیاز از 10بازی و به لطف 3پیروزی مقابل رقبای پایین جدولی در رده نهم جدول 14تیمی امارات قرار گرفته‌اند. با این حال مدیران باشگاه همچنان به مجیدی اعتماد دارند و دیروز هم نایب‌رئیس الاتحادکلبا گفته: «با توجه به نمایش‌هایی که داشته‌ایم باید در رتبه بهتری از جدول قرار می‌گرفتیم.» زردها تا پیش از تعطیلی مسابقات برای جام ملت‌های آسیا، 2بازی دیگر با الوصل و بنی‌یاس دارند که می‌تواند برای مجیدی سرنوشت‌ساز باشد.

به‌به، چه حریف گردن‌کلفتی!
در شرایطی که گفته می‌شد تیم ملی قرار است قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا یک بازی تدارکاتی با حریفی مشهور و قدرتمند داشته باشد، حالا مشخص شده این حریف تیم ملی اندونزی است! ایران 24دی در نخستین مسابقه‌اش در چارچوب جام ملت‌های آسیا باید به مصاف فلسطین برود و برای 19دی بازی با اندونزی هماهنگ شده است. یک‌سال تمام همه اهالی فوتبال فریاد زدند که شاگردان امیر قلعه‌نویی به رویارویی با رقیبان قدرتمندتری نیاز دارند اما گوش کسی بدهکار نبود. حتی نمایش بسیار ضعیف و عجیب تیم ملی در نیمه‌دوم بازی با ازبکستان هم کسی را به تکاپو نینداخت و مسئولان نخواستند یا نتوانستند رقیب بهتری پیدا کنند. حالا هم قرار است با تیمی بازی کنیم که در رده146جهان قرار دارد. مبارک باشد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید